Vinterdæk ;-)
Fra : René

Dato : 02-12-10 09:48

På arbejde de vil så gerne...med sommer dæk og uden hjerne......det kan de
godt glemme...bliv dog hjemme... nææh vinter dæk, det er
sagen........fra gedser og helt til skagen..........
--
Venlig Hilsen / Best Regards

René Pedersen

I Garagen
Buick Electra 225 Cab 1970

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-10 10:49

René <rene@fjerndette3390.dk> skrev :

>På arbejde de vil så gerne...med sommer dæk og uden hjerne......det kan de
>godt glemme...bliv dog hjemme... nææh vinter dæk, det er
>sagen........fra gedser og helt til skagen..........

Der er da gået en hel poet tabt i dig :)
--
Jan_stevns
....Nu med 525i på stald :)

Fra : Mcwm

Dato : 02-12-10 10:53

Den 02-12-2010 10:48, jan_stevns skrev:

> Der er da gået en hel poet tabt i dig :)
Arh, han ytrer sig da

Venligst
Mcwm

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-10 11:03

Mcwm <newsFJERN@glostrup.it> skrev :

>Arh, han ytrer sig da

Jep !

Blev det hjemmedag ?

Fra : Mcwm

Dato : 02-12-10 11:34

Den 02-12-2010 11:02, jan_stevns skrev:

> Jep !
>
> Blev det hjemmedag ?

Næ, jeg fik pløjet mig igennem til Vordingborg, med konen og nabokonen,
om de så kommer hjem igen er en helt anden sag. Mætte holde i Ørslev og
vente 30 minutter, for at tage det sidste træk hjem. Sneen faldt så tæt,
at jeg ikke kunne se en halv meter foran bilen.

Det tyder ikke på der ryddes andet end vejen mod Kbh.

Den ene kone, min, skal hentes kl et og den anden kl 17:30. De mødes så
på den enes arbejdsplads, hvor de venter til naboenmanden kommer fra
Næstved. Så tager han dem med så langt han kan. Kører han fast, kører
jeg dem i møde, med mindre de alle bliver i Vordingborg natten over.

Roen ville komme belejligt

Venligst
Mcwm