Vi kan bare vinter her i kongeriget.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 01-12-10 19:49

Så sidder man lige og ser i nyhederne, at i flere kommuner allerede
har brugt hele det planlagte budget til vintervedligehold, her hvor vi
passerer 1. december.

Der er en måneds ventetid på strøsalt til private.

Der er ca. 50% af vognparken der stadig kører på sommerdæk.

Fortsæt selv remsen.

Jeg er sikker på, at hvis jeg administrerede de småpenge jeg har til
rådighed på samme måde som stat og kommuner administrerer vores
indbetalte skatter og afgifter, så ville jeg enten sidde i spjældet,
eller være taget i forvaring.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-12-10 19:52

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Der er en måneds ventetid på strøsalt til private.

Henne i den lokale KIWI har de masser på hylden....

Klaus

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 01-12-10 19:58

On Wed, 01 Dec 2010 19:51:51 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>folmer@rasmussen.dk skriver:

>Henne i den lokale KIWI har de masser på hylden....

>--

Det er vel i embballager der passer til din modeljernbane, så mden
bruger du bare der.

Så er der muligvis et enkelt tog der kører til tiden i dag.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-12-10 20:05

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Det er vel i embballager der passer til din modeljernbane, så mden
> bruger du bare der.

Nix, de er alt for store

> Så er der muligvis et enkelt tog der kører til tiden i dag.

GL-ÆM det.

Klaus

Fra : S.B.

Dato : 01-12-10 23:09

> folmer@rasmussen.dk skriver:

> Nix, de er alt for store

> GL-ÆM det.

sikkert mange der kører til tiden, om ikke andet når de starter første gang,
problemet er de ankommer alt for sent

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 01-12-10 20:20

> Der er en måneds ventetid på strøsalt til private.

Hmmm - den lokale Bilka solgte det nu i 25 kg's sække for 49,95 i dag -
og de så nu ud tilat have nok af det...

Andreas M. Hansen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 01-12-10 20:31

On Wed, 01 Dec 2010 20:19:32 +0100, Andreas M. Hansen
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>Hmmm - den lokale Bilka solgte det nu i 25 kg's sække for 49,95 i dag -
>og de så nu ud tilat have nok af det...

>--

Jeg håber du har forståelse for, at jeg ikke selv kan kontrollere hver
enkelt butik selv, men må støtte mig til pressen.

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1460946.ece

Jeg håber det klarede din hals lidt, så du slipper for hmmmm...

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 01-12-10 22:21

> Jeg håber du har forståelse for, at jeg ikke selv kan kontrollere hver
> enkelt butik selv, men må støtte mig til pressen.

Den lokale Bilka hér, samt føtex, samt tanken henne om hjørnet har også
palle-vis...

Og jo, jeg véd godt at du behøver gevaldig støtte...

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Mcwm

Dato : 01-12-10 22:37

Den 01-12-2010 20:30, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Jeg håber du har forståelse for, at jeg ikke selv kan kontrollere hver
> enkelt butik selv, men må støtte mig til pressen.

Rent sløseri fra din side

Venligst
Mcwm

Fra : Hekatombe

Dato : 01-12-10 22:59

Den 01-12-2010 19:48, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Så sidder man lige og ser i nyhederne, at i flere kommuner allerede
> har brugt hele det planlagte budget til vintervedligehold, her hvor vi
> passerer 1. december.

"allerede"? Du er vel godt klar over at der kun er 30 dage tilbage af
deres budgetår samt Januar og Februar var usædvanlige.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 02-12-10 00:01

Efter mange tanker skrev folmer@rasmussen.dk:
> Der er en måneds ventetid på strøsalt til private.

Jeg har sq da købt 50 kg. for en md. siden hos HN; ville egentlig ha
købt 150 kg. men konen syntes at 1/3 var nok...

> Der er ca. 50% af vognparken der stadig kører på sommerdæk.

Osse nye dæk for en md.+ siden...

> Fortsæt selv remsen.

Koste, ja, sneskovle, ja, pigsko, ja, brænde suppleret, ja...

Hvorfra skriver du egentligt?

Hans
www.zofiaoghans.dk