Piger kan også lide os
Fra : Mcwm

Dato : 30-11-10 13:39

Nogen ide om hvordan hun ville være i trafikken

Venligst
Mcwm

Fra : Bjørn J.

Dato : 30-11-10 14:07

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nogen ide om hvordan hun ville være i trafikken

Nope, ikke det fjerneste....

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Mcwm

Dato : 30-11-10 14:15

Den 30-11-2010 14:06, Bjørn J. skrev:
> "Mcwm"<newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Nope, ikke det fjerneste....

Kan da oplyse så meget, at hun er... øh... lastbilchauffør Med alle
kat. fyldt ud på "kortet"

Venligst
Mcwm

Fra : Bjørn J.

Dato : 30-11-10 14:22

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kan da oplyse så meget, at hun er... øh... lastbilchauffør Med alle
> kat. fyldt ud på "kortet"

Hende her kører omkring 35.000 til 40.000 km om året i "embedes"
medfør...

Hun har kun brug for 1 stempel i kørekortet og speedbådsditto er lagt i
skuffen.

Fra : Mcwm

Dato : 30-11-10 14:24

Den 30-11-2010 14:21, Bjørn J. skrev:
> [...]
> medfør...
>
> Hun har kun brug for 1 stempel i kørekortet og speedbådsditto er lagt i

Hun er "konens" kusine

Venligst
Mcwm

Fra : Bjørn J.

Dato : 30-11-10 14:29

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hun er "konens" kusine

Hende er mine 2 svogres lillesøster..

Fra : Mcwm

Dato : 30-11-10 14:31

Den 30-11-2010 14:29, Bjørn J. skrev:
> "Mcwm"<newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Hende er mine 2 svogres lillesøster..

Sgu en lille verden du

Gæv tøs, med ben i næsen.

Venligst
Mcwm

Fra : Bjørn J.

Dato : 30-11-10 14:40

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sgu en lille verden du
>
> Gæv tøs, med ben i næsen.

Jep, der er noget "arb" i hende..

Fra : Mcwm

Dato : 30-11-10 14:26

Den 30-11-2010 14:21, Bjørn J. skrev:
> Hende her kører omkring 35.000 til 40.000 km om året i "embedes"
> medfør...
Jeg når nogenlunde det samme, på rent fråds

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-11-10 14:51

On Tue, 30 Nov 2010 13:39:18 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Nogen ide om hvordan hun ville være i trafikken

>--

Hvem?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 30-11-10 14:58

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvem?

Hende!

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 01-12-10 17:13

On Tue, 30 Nov 2010 14:58:13 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Hende!

>--

Åh, javel ja. Hende med den ene overlæbe?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 30-11-10 19:32

Den 30-11-2010 13:39, Mcwm skrev:
> Nogen ide om hvordan hun ville være i trafikken
>
> Venligst
> Mcwm

Nu er jeg så udhvilet

her er det link der smuttede første gang;

http://www.youtube.com/watch?v=35Jj3ujKIC8

Venligst
Mcwm

Fra : Bjørn J.

Dato : 30-11-10 19:55

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu er jeg så udhvilet
>
> her er det link der smuttede første gang;
>
> http://www.youtube.com/watch?v=35Jj3ujKIC8

Jeg troede det var denne her:

http://www.youtube.com/watch?v=-WzEU3pElM8&feature=related

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 01-12-10 17:12

On Tue, 30 Nov 2010 19:31:34 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Nu er jeg så udhvilet
>
>her er det link der smuttede første gang;

>--

Bare du selv er klar over, hvorfor folk måske ikke fæster den tillid
til dig, som du troede du havde fortjent.

>--

>http://www.youtube.com/watch?v=35Jj3ujKIC8

>--

Reklamefolk beskæftiger sig meget med, hvilke folk der er nemme at
prakke ubrugelige eller farlige ting på. (Læs alternative begavelser)

Det bruger de bl.a. til at regne ud hvor det er smartest at reklamere
med sundhedsskadelige til som tobak osv.

Deres undersøgelser har vist, at steder hvor der afvikles
tractor-pulling er suverænt de bedste. ))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-12-10 22:47

Den 01-12-2010 17:11, folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
> med sundhedsskadelige til som tobak osv.
> Deres undersøgelser har vist, at steder hvor der afvikles
> tractor-pulling er suverænt de bedste. ))

Folmer altså.
Hvor ond har man lov at være?

Fra : Mcwm

Dato : 01-12-10 23:02

Den 01-12-2010 22:47, Finn Guldmann skrev:

> Folmer altså.
> Hvor ond har man lov at være?

Folmer må slippe afsted med det hele...

Meeen, han må godt lige ved førstkommende lejlighed forklare sætningen
"Det bruger de bl.a. til at regne ud hvor det er smartest at reklamere
med sundhedsskadelige til som tobak osv."

For det kan jo *ikke* være en smutter, vel kære Folmer

Venligst
Mcwm