hit med sangen klip
Fra : Ralph

Dato : 30-11-10 02:37

Kan nogen finde klip fra denne udgave af Hit med Sangen, jeg har før set
dem, så de er derude et sted, både Winge Leisner og svenskeren er værd at
lytte til igen, linket er fra Marias sang.

http://www.youtube.com/watch?v=jgKNIGBUQTc&feature=related

--
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-10 08:02

> [...]
> dem, så de er derude et sted, både Winge Leisner og svenskeren er værd at
> lytte til igen, linket er fra Marias sang.

Fan-f......-tastic!!
Det nummer er bare så svært at synge, og de fleste versioner jeg har hørt er
oversunget og fraseret til døde. Maria Lucia rammer den lige som den skal
synges, og jeg sidder med halvfugtige øjne endnu over hvor enkelt og smukt
det kan gøres.

/Alex