Att.: Jan_Stevns, vakler troen?
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-11-10 16:22

Kan se at der nu forefindes diverse 'uautoriserede' biler på matriklen.
Hvad er dog det for en uorden?
Hvad skal det ikke alt ende med?

Forresten, hvad er det for en 525i?
Fortæl hvad der sker.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-10 16:27

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev :

>Kan se at der nu forefindes diverse 'uautoriserede' biler på matriklen.
>Hvad er dog det for en uorden?
>Hvad skal det ikke alt ende med?

Jamen - det er noget værre noget det hele :)

Jeg har nok drillet Golf'eren så meget at jeg måtte finde en for at se
om de havde ret - tænk, de er da en ok lille bil :)

( det er alt jo, hvis prisen er fin )

>Forresten, hvad er det for en 525i?

En jeg fik op under neglene :) du ved prislejet for de biler jeg
plejer at slæbe hjem med.

>Fortæl hvad der sker.

tjaehh - det er ikke egnet medie det her - men tiderne skifter jo.
--
Jan_stevns
....Nu med 525i på stald :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-11-10 16:43

jan_stevns skriver:

> ( det er alt jo, hvis prisen er fin )

Også en pygmæambulance?

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-10 21:08

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>jan_stevns skriver:

>Også en pygmæambulance?

I min verden er det en AMC Pacer - den kunne satme være sjov -
tudegrim bil, kort, og meget bred, med en pæn stor motor :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-11-10 21:12

jan_stevns skriver:

> I min verden er det en AMC Pacer

Nåh, det var det ellers ikke tidligere.....(*host*nissan*host*)

<https://groups.google.com/group/dk.fritid.bil/browse_thread/thread/7f3ca018c25b50c1/5229dbc9dc2c9435?hl=da&ie=UTF-8&q=jan+stevns+pygm%C3%A6ambulance#5229dbc9dc2c9435>

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-10 21:32

>Nåh, det var det ellers ikke tidligere.....(*host*nissan*host*)

Nåehh den - jamen det var en gave til den store af tøserne

En pygmæ kunne dårligt være i den :) En Pacer er breeeeeed

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-11-10 19:55

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Jamen - det er noget værre noget det hele :)

Mon dog det gælder det hele?

> [...]
>
> ( det er alt jo, hvis prisen er fin )

> En jeg fik op under neglene :) du ved prislejet for de biler jeg

Ingen kommentarer

> tjaehh - det er ikke egnet medie det her - men tiderne skifter jo.

Det er så sandt-så sandt........

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i