Bagrude 'eksploderet' i C5 stationcar.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-11-10 21:33

Hej i hytterne.

Nogen der har gode bud på dette jeg fandt andetsteds på nettet:
Kørte hjem fra arbejde i frostvejret og da jeg lige kørte viskeren over
bagruden lød der en ordentlig eksplosion og så havde jeg ingen bagrude. X(
Det er sket en gang tidligere, at den også manglede, da jeg kom ud til bilen
om morgenen. Nu mistænker jeg, at der er en svaghed ved den bagrude
mekanisme, som gør at bagruden kan åbnes på en C5 stationcar. Nogen der har
oplevet noget lignende?

Hvad er dog det for noget?
Bagrude der bare lige giver op?

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 28-11-10 21:38

On Sat, 27 Nov 2010 21:32:56 +0100, Uffe Bærentsen wrote:

> [...]
> til bilen om morgenen. Nu mistænker jeg, at der er en svaghed ved den
> bagrude mekanisme, som gør at bagruden kan åbnes på en C5 stationcar.

Bagruden i den 81'er folkevognsbus jeg kørte i for år tilbage sprang
pludselig en dag jeg var ude at køre. Og det var en sommerdag.

Der lød et knald og så var den væk. Forklaring? jeg er blank

--
sayonara
Martin Mose Larsen