Skal vi lave en julestafet her i december?
Fra : Michel Husted

Dato : 27-11-10 11:13

Blot et indfald, men en musikalsk "julekalendergave", vi kan
kommentere på hver dag, (helst ikke negativt her i den kommende søde
juletid og så kommer der sikkert også mange gode bud på julesange
som svar, så julestemningen breder sig også rent musikalsk fra 1. til
26. december, hvor vi nok har fået nok af julemusikken.

Den nuværende stafet skal selvfølgelig køre videre sideløbende, for
den er altid spøndende.

Hvis man får stafetten skal man hurtigst muligt give den videre (dvs.
samme dag), så "musikjulekalenderen" ikke dør ud. Så man skal blot
komme med sit eget bud og ikke afvente andres. Og kun ét så andre også
får en chance.

Men er man med, så bør man læse mails hver dag, så stafetten kan gå
videre, så vi alle får en musikalsk "kaldendergave" med hver dag.

For at kick-starte den vil jeg gerne give mit bud til 1. december og
samme dag give den videre.

Hvis I vil være med, så er mit bud til 1. december "Feliz Navidad" med
Boney M.
http://www.youtube.com/watch?v=cqpi-e_iLcQ

Mange hilsner
Michel