Uforbeholden undskyldning til jer og moder~
Fra : Michel Husted

Dato : 27-11-10 02:41

Hej,

Undskylder mange gange, at jeg lidt træt i hovedet linkede til en mp3-
kopi af en single fra 1983 for nogle dage siden, der ikke har kunnet
købes siden. Uanset den ikke kan købes, er den jo staidg
ophavsretsligt beskyttet,.Der røg en finke af panden, som det vist
hedder, da jeg ikke var helt skarp, men ldt for træt.

Jeg er tilsyneladende blevet sendt ud af gruppen efter mange år som
Michel, hvor jeg kun har linket til YouTube (det er nu ellers også
copyright-musik ellers. Men jeg håber at få lov at blive som
Sanomi. Én fejl er som bekendt tilgivelig, men det er ikke tilgiveligt
at lave den samme fejl to gange. Og jeg dummer mig ikke igen Min
mail er fjernet kan jeg se, og jeg vågnede lidt op og fjernede selv
mp3-filen et par timer efter. Håber på tilgivelse for den øv-smutter
og ikke blive smidt af.

Beklager igen igen min uopmærksomhed. Vi linker ikke til mp3'ere med
mindre vi selv har ophavsretten. Got it!

Mvh.
Michel

Fra : Martin Bak

Dato : 27-11-10 10:51

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

----------

Meget godt princip, men du har vist misforstået noget. Der er ingen
moderatorer i denne gruppe, og man kan ikke smides ud.

--
Martin
http://www.martinbak.dk/martinsjul.mp3

(jo, det er skam min egen mp3)

Fra : Michel Husted

Dato : 27-11-10 03:37

> Meget godt princip, men du har vist misforst et noget. Der er ingen
> moderatorer i denne gruppe, og man kan ikke smides ud.

Absolut et godt princip, og alle har som man længe har kunnet se
forstået det undtagen jeg, når jeg dødtræt sidder foran pc'en. Det
skal man ikke

Jo, det man tilsyneladende - altså blive blokeret. Moderator er et
forkert ord indrømmet. Det er en eller flere frivillige, der har
påtaget sig, at en nyhedsgruppe ikke spammes til eller at brugerne
tilsviner hinanden. Jeg formoder, at en www-administrator har set min
mail og kylet mig af. På Outlook Express var denne nyhedsgruppe
forsvundet umiddelbart efter mit link, og jeg kan ikke komme på denne
vej længere. Der sker bare ingenting. Jeg kan godt komme på andre
nyhedsgrupper via Outlook Express.

> (jo, det er skam min egen mp3)

Talentfuldt! Helt oprigtigt. Send den til nogle pladeselskaber og
lokalradioer. Nu er det jo din egen mp3, men kig eventuelt forbi
www.dkradio.dk og find email-adresser til de lokalradioer, du tror vil
spille den, hvis du har lyst. Et godt råd vil være at lægge sangen på
en hjemmeside og ikke vedhæfte den. Det vil sikkert irritere dem.

Mange julehilsner
Michel

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-11-10 11:47

Michel Husted skrev:

> [...]
> forsvundet umiddelbart efter mit link, og jeg kan ikke komme på denne
> vej længere. Der sker bare ingenting. Jeg kan godt komme på andre

En bedre formodning er, at du er kommet til at trykke på noget forkert i
dit program. Prøv at opdatere listen over grupper fra serveren og find
gruppen. Ellers spørg i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-11-10 11:20

[...]

Ro på så er det heller ikke være...der linkes og uploades så meget i disse
grupper

Fra : Henning Jensen

Dato : 27-11-10 14:07

Den 27-11-2010 11:19, Allan Krautwald skrev:

> Ro på så er det heller ikke være...der linkes og uploades så meget i disse
> grupper

Var den en til mig???

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-11-10 16:20

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Var den en til mig???
>
> Henning.

Næeh....gør det jo også selv

Fra : Henning Jensen

Dato : 27-11-10 16:29

Den 27-11-2010 16:20, Allan Krautwald skrev:

> Næeh....gør det jo også selv

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-11-10 17:00

> [...]

Nu hvor nettet er opfundet, skal det jo bruges

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-11-10 17:41

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Næeh....gør det jo også selv

...............så Norton skriger virus-alarm i vilden skyld.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-11-10 17:46

Åge Halldorsson skrev:

> ..............så Norton skriger virus-alarm i vilden skyld.

false positives er grunden til at det program er bandlyst

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Michel Husted

Dato : 27-11-10 05:20

> [...]
> gruppen. Ellers spørg i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.

Tak for din formodning. Men jeg har arbejdet med IT i 22 år, og jeg
har prøvet mange gange fra Outlook Express, men min mail jo var
fjernet fra nyhedsgruppen. Hvorfor bliver jeg mistænksom?

Men dette hører vist ikke længere hjemme i musikgruppen, så lad os
lade emnet ligge og nappe lidt musik.

Jeg kunne lige nu godt trænge til lidt glad musik. Jeg tør jo næsten
ikke linke til "Rondo Russo" med Berdien Stenberg, men jeg vover
pelsen.
http://www.youtube.com/watch?v=DCmMsQxT3tw

Mange hilsner
Michel

Fra : Martin Bak

Dato : 27-11-10 13:59

> [...]

har prøvet mange gange fra Outlook Express, men min mail jo var
fjernet fra nyhedsgruppen. Hvorfor bliver jeg mistænksom?

---------
Så må du da også tro på os når vi fortæller dig, at der ikke er moderatorer,
og at man ikke kan udelukkes fra grupperne. Der må være sket en teknisk
fejl.
Før i tiden kunne ens internetudbyder spærre for adgangen til
usenetserveren, hvis de fik berettigede klager over ens adfærd. Det kan de
stadig, men gør det normalt ikke, og det vil heller ikke have nogen praktisk
betydning, for usenet kan tilgås fra offentlige servere og Google groups.

Men du er IKKE blevet smidt ud. Der må være en anden forklaring.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-11-10 14:54

Michel Husted skrev:

> Tak for din formodning. Men jeg har arbejdet med IT i 22 år, og jeg
> har prøvet mange gange fra Outlook Express, men min mail jo var
> fjernet fra nyhedsgruppen.

Dit indlæg er ikke blevet fjernet fra nyhedsgruppen.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Michel Husted

Dato : 27-11-10 07:39

> Dit indl g er ikke blevet fjernet fra nyhedsgruppen.

Nej, du har ret. Skat jeg blot have nye briller? Jeg tjekkede mange
gange, men skal nok lige finde ud af denne adgang. Beklager
ulejligheden.

Jeg er udmærket klar over, at gruppen aldrig har været modereret, men
man KAN altså i værste fald ryge af, hvis der kommer berettigede
klager til ens internet-udbyder. Men jeg synes nu, den lille og
ukøbelige julesang er så sød

Jeg overlever nok at gå på denne vej. Tak for din mail.

God weekend
Michel

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-11-10 15:45

Michel Husted skrev:

> Jeg er udmærket klar over, at gruppen aldrig har været modereret, men
> man KAN altså i værste fald ryge af, hvis der kommer berettigede
> klager til ens internet-udbyder.

At blive blokeret af en udbyder viser sig næppe ved, at man ikke længere
kan bruge en enkelt gruppe.

--
Peter Brandt Nielsen