Har i glemt trykspuleren i garagen
Fra : Jørgen

Dato : 26-11-10 09:00

Det havde jeg

Det er allersidste øjeblik at få den indendørs nu - hvis det ikke allerede
er for sent
nu.

Jørgen

Fra : Max

Dato : 26-11-10 09:44

Hej Jørgen

> Det er allersidste øjeblik at få den indendørs nu - hvis det ikke
> allerede er for sent

Min har da stået i garagen i flere år nu, og ikke taget skade.

--
Mvh Max

Fra : Dan

Dato : 26-11-10 16:11

> Min har da stået i garagen i flere år nu, og ikke taget skade.
> Mvh Max

Turde du ikke at lufte den i sommers? :o
/Dan

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 26-11-10 10:01

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det havde jeg
>
> Det er allersidste øjeblik at få den indendørs nu - hvis det ikke
> allerede er for sent
> nu.
>
> Jørgen

Hej alle.

Et godt råd, køb en flaske frosrvæske, start maskinen, sæt en slange ned i
flasken, sug indtil der løber lidt ud af den anden ende.
et råd jeg fil hos Fisker N.

Kurt J. Odense

Fra : JBH

Dato : 26-11-10 16:14

> [...]
> Det havde jeg
>
> Det er allersidste øjeblik at få den indendørs nu - hvis det ikke

Gælder også for andet "vand udstyr" så som f.eks sprøjtepistoler til
vandslangen.

mvh
JBH