Hvilke modeller deler fælge?
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 26-11-10 12:37

Er der sted på nettet, hvor man kan slå op, hvilke bilmodeller som er
født med identiske fælgstørrelse og placering af møtrikker?

Ville gerne vide fra hvilke andre bilmodeller et sæt fælge vil passe
på en Polo Classic fra 1997.

Vh
Michael K

Fra : Bjarne

Dato : 26-11-10 21:07

mbk112@hotmail.com wrote:

> [...]
> født med identiske fælgstørrelse og placering af møtrikker?
>
> Ville gerne vide fra hvilke andre bilmodeller et sæt fælge vil passe

Der er i hvert tilfælde mange her :
http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm

--
mvh,
Bjarne

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 26-11-10 13:21

> Der er i hvert tilfælde mange her :http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm

Præcis sådan en liste jeg søgte, men desværre er Polo Classic ikke med
på denne.

/Michael K

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-11-10 00:36

"mbk112@hotmail.com" skriver:

> Præcis sådan en liste jeg søgte, men desværre er Polo Classic ikke med
> på denne.

Der er ret stor chance for at den deler med andre Poloer af samme
årgang....

Klaus

Fra : Farmer

Dato : 28-11-10 10:54

<mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> :http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm

Præcis sådan en liste jeg søgte, men desværre er Polo Classic ikke med

Hej.

Den er da oss med på listen det er en polo 4 fra 94 og op altså 94-

der står bare ikke polo classic...... altså nr 22 fra oven imellem alle
Volkswagen eller ca midt i

Mvh. Brian

Fra : Jens G

Dato : 28-11-10 15:06

On Fri, 26 Nov 2010 12:21:26 -0800 (PST), "mbk112@hotmail.com"
<mbk112@hotmail.com> wrote:

>Præcis sådan en liste jeg søgte, men desværre er Polo Classic ikke med
>på denne.

Men er den mon ikke ret meget magen til Seat Cordoba?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 27-11-10 02:44

> Der er ret stor chance for at den deler med andre Poloer af samme
> rgang....

Er det noget du ved eller noget du tror?

Vh
Michael

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-11-10 10:55

"mbk112@hotmail.com" skriver:

> Er det noget du ved eller noget du tror?

Godt gætteri udfra en del pårs erfaringer med VW.

I første ombæring kan du vel se på dine fælge, hvilken størrelse,
indpresning og boltmål de har og så gå ud fra det?

Eventuelt - når alt andet glipper, så læse brugsanvisningen og du
kunne også gå på færselsstryrelsens hjemmeside og finde ud af at bilen
er godkendt med 6jx14 fælge med ET 38. At 4x100 mm boltcirkel finder
du eksempelvis på Thansens hjemmside.

Klaus