Gearkassen i højre side.
Fra : Ukendt

Dato : 26-11-10 19:24

Hvilke bilmodeller har gearkassen i højre side?
Jeg ved der findes visse Mitsubishi og muligvis Hyundai. Jeg mangler en
lille kompakt gearkasse til et projekt, og det er et must at den har
højgearsakslen siddende til venstre i kørselsretningen. Hvad skal jeg lede
efter?

--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : Ole Sørensen

Dato : 26-11-10 19:26

> Hvilke bilmodeller har gearkassen i højre side?

Min bette Honda Civic 1996 har kassen i højre side.
Fylder ikke meget.

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-10 19:54

"Ole Sørensen" <ng@kunos.nu> skrev i meddelelsen

> Min bette Honda Civic 1996 har kassen i højre side.
> Fylder ikke meget.

Tak, det lyder som noget jeg skal se nærmere på. Flere?

--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-10 16:25

"Ole Axelsen" <oleaxelsen ( a ) stenstrupmail.dk> skrev i meddelelsen
> "Ole Sørensen" <ng@kunos.nu> skrev i meddelelsen

> Tak, det lyder som noget jeg skal se nærmere på. Flere?

Jeg har en ide om, at Rover 214 er det samme som en Civic. Kan nogen
bekræfte om den har gearkassen i højre side?.
Har fundet billeder på Google, der viser det, men de billedtekster kan man
ikke altid stole på.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.