TDC multistik, afmontering
Fra : Poul

Dato : 25-11-10 09:32

Vi har et TDC multistik (telefonstik for oven, KAP-stik for neden). Vi
vil godt flytte det lidt, men kan ikke finde ud af, hvordan fronten
afmonteres (og vil helst ikke eksperimentere for meget, så vi kommer
til at ødelægge det) for at komme ind til skruerne i væggen. Søgning
på nettet har ikke resulteret i nogen vejledning. Kan nogen hjælpe med
et råd? (Fronten kan glide lidt op og ned).

Mvh. Poul

Fra : Steen Suder

Dato : 25-11-10 19:49

Den 25-11-2010 17:31, Poul skrev:
> [...]
> på nettet har ikke resulteret i nogen vejledning. Kan nogen hjælpe med
> et råd? (Fronten kan glide lidt op og ned).

Hvis det er magen til det jeg netop har fået monteret, så er det
standard Fuga-monopolstik. I det tilfælde kan du forsigtigt volde
forsiden/dækslet af.

--
Steen Suder

Fra : Poul

Dato : 27-11-10 07:10

Tak for svaret. Ja, ved nærmere eftersyn kan jeg godt se at fronten
for telefon- og KAP-stik er adskilte. Så man kan lige vippe fronten af
telefonstikket af ved forsigtigt at bruge f. eks. en lille
skruetrækker øverst i telefonstikket.

Mvh. Poul