pakning til brænde ovn
Fra : lom k

Dato : 24-11-10 13:20

davs

jeg har en brændeovn model Varde Thurø 1
og jeg skal have skiftet pakning/glas lister i lågen.
Men hvad størrelse?? kunne se på de gamle men de trykket en del ud af
form (slidt..)

har prøvet at skrive til varde ovn A/S (i dag) og søge på nette men
ikke blevet kloger.

så kan gruppen her hjælpe som så mange gange før

mvh

Lars-Ove Madsen

Fra : lom k

Dato : 24-11-10 14:19

lom k wrote:

> [...]
> ikke blevet kloger.
>
> så kan gruppen her hjælpe som så mange gange før

hej igen

Varde ovn giver en god service så har fået svar.
Hvis andre en dag skulle google denne info så er svaret fra Varde ovn:

I lågen bruges Ø 10 mm flettet glassnor, som lægges i i forholdet
100:125. Hvis omkreds er 100 cm bruges 125 cm snor som hele tiden
”stoppes” tilbage, man må endelig ikke strække den.
I askeskuffen bruges også Ø10 mm flettet glassnor.

Share Info

mvh

Lars-Ove Madsen

Fra : CC

Dato : 24-11-10 23:21

Den 24-11-2010 14:19, lom k skrev:

> [...]
> ”stoppes” tilbage, man må endelig ikke strække den.
> I askeskuffen bruges også Ø10 mm flettet glassnor.

Husk at bruge handsker ellers har du et "hyr" med "små splinter" i
hænderne bagefter