Suzuki Grand vitara GLS kontra GLX 2,0 årg~
Fra : Lars

Dato : 24-11-10 15:21

Hej

Er der en der kan sige mig hvad forskel der er i udstyr på en Suzuki
Grand vitara GLS kontra en GLX, vi snakker 2006-2007 modeller.
jeg er ved at kigge på en sådan men kan se at prisen for GLX modellerne
er noget højere, så kunne være rart at vide hvad man mere får for
pengene.

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : MVJ

Dato : 24-11-10 16:10

"Lars" <lcbfjen@dette@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> noget højere, så kunne være rart at vide hvad man mere får for pengene.

Hvis du er ude efter en Vitara med udstyr så prøv også at kikke efter den
model der hedder SE - den har bare det hele !

Mogens

Fra : Lars

Dato : 24-11-10 20:44

> Hvis du er ude efter en Vitara med udstyr så prøv også at kikke efter den
> model der hedder SE - den har bare det hele !
>
> Mogens

Ja SE modellen er fin, men den ligger lige en pris klassse over hvad
jeg vil give for en bil nr. 2 ;)