Rydder de ikke sne i Sverige?
Fra : Henning

Dato : 24-11-10 13:47

Jeg var en tur i Malmø i formiddag, og blev overrasket over, at så
snart jeg var kommet gennem betalingsanlægget var der ikke ryddet sne.
Mange steder kørte man på direkte is, flere steder i svingene kunne
man se bilerne hvade været i grøften.
Rydder man bare ikke sne eller blev svenskerne overrasket over
vinterens komme?

Fra : Dak

Dato : 24-11-10 13:55

Den 24-11-2010 13:47, Henning skrev:
> [...]
> man se bilerne hvade været i grøften.
> Rydder man bare ikke sne eller blev svenskerne overrasket over

Der skal jo være en grund til at det er lovpligtigt at have vintersutter
på derover.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Henning

Dato : 24-11-10 14:31

>Der skal jo være en grund til at det er lovpligtigt at have vintersutter
>på derover.

Enig - men i dette tilfælde ville pigdæk være mere passende

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 24-11-10 17:58

"Henning" skrev i meddelelsen

>Enig - men i dette tilfælde ville pigdæk være mere passende

Jamen det er der sgu da også mange der kører med her!

Heldigvis anvender de ikke så meget salt herovre - jég har min bil kær. Og I
burde sgu lære af dét i DK - altså at køre efter forholdene og ha nogle
ordentlige dæk monterede :)