Parkerings-karma (link)
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-11-10 10:20

Se hvad der sker hvis man stjæler en p-plads! ;)

http://www.bestofyoutube.dk/364/

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-11-10 12:57

>"Hans Paulin (6310)" skrev i meddelelsen
>Se hvad der sker hvis man stjæler en p-plads! ;)
>
>http://www.bestofyoutube.dk/364/

He he, ja så kan personen i den lille Suzuki Vælto lære det

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Keld Nygaard

Dato : 24-11-10 20:03

> Se hvad der sker hvis man stjæler en p-plads! ;)

> [...]
Da jeg klikkede på linket, blokerede min antispyware for eksekveringen af
ATinstall.exe... Så hvis man har luret, og ikke har en fungerende
antispyware kørende, er der måske grund til at kigge sit system lidt
igennem..

Mvh
Keld Nygaard

Fra : Kent Friis

Dato : 24-11-10 21:02

Den Wed, 24 Nov 2010 20:03:29 +0100 skrev Keld Nygaard:

> [...]
> ATinstall.exe... Så hvis man har luret, og ikke har en fungerende
> antispyware kørende, er der måske grund til at kigge sit system lidt

Ingen EXE-filer her. Jeg har ellers et system som konsekvent spørger
hvad pokker den skal gøre ved sådan en ukendt filtype.

Måske det er et banner der er inficeret, så er det kun dem der får
vist det inficerede banner der får den.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-11-10 01:21

Kent Friis kom med følgende:
> Måske det er et banner der er inficeret, så er det kun dem der får
> vist det inficerede banner der får den.

Jeg har flash-block så det er måske dét? :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : eam

Dato : 24-11-10 21:11

On 24-11-2010 10:19, Hans Paulin (6310) wrote:
> Se hvad der sker hvis man stjæler en p-plads! ;)
>
> http://www.bestofyoutube.dk/364/

Øh hvad forhindre Suzukien i at køre ud igen?

Jeg har lige bladret nogel indlæg igennem, det ligner optryk fra 2009,
2008 2008 osv. der er vist ikke sket de store ting herinde, så jeg
daffer lige af igen.

Møjen tæ ål i Braue å deromkring.
Då Hans sku du it ha en BMW 528 auto 1996 kørt 80 kkm, uden afgift
(diplomatcar) kun 40-50 kkr, æ ka tej æn mæ tø Synneborre næst gång æ
kommæ å di kanter åæ sejer dæ den æ flot med autokasse und so weiter.

Møller
The one and only.
Pt: 306,2*Xantia V6, lige solgt en Xantia 1.8i

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-11-10 01:31

eam skrev:
> Møjen tæ ål i Braue å deromkring.

Ja, møjn do! :)

> Då Hans sku du it ha en BMW 528 auto 1996 kørt 80 kkm, uden afgift
> (diplomatcar) kun 40-50 kkr, æ ka tej æn mæ tø Synneborre næst gång æ kommæ å
> di kanter åæ sejer dæ den æ flot med autokasse und so weiter.

A køj bach ve jen e dau o wei te arbe å tot å den saw galt got ue (det
ha a no oltins tot), men dét gø min så å; å de goi we min æ at den it
ruste så galt å helle it ha ol di anne skavanke som såen BMW no å ka ha
;)

Desuden ha a lich køjt helt ny alu-fælge mæ vintedæk o å ha fåt den
ynnewognsbehandle så a tøs it rechte... :)

Hvon ge de mæ æ kohlpølse'? ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : eam

Dato : 25-11-10 10:32

On 25-11-2010 01:31, Hans Paulin (6310) wrote:

> [...]
>
> Desuden ha a lich køjt helt ny alu-fælge mæ vintedæk o å ha fåt den
> ynnewognsbehandle så a tøs it rechte... :)

Gådav då

Ja den å gåj mæ dæ. den BWM a ka skaf hå staun i garasje sin 2004 å æ
passet fint, så den æ un noen rost elle gaf noen stej.

Nå er det såm, at æ nevø fra Rinkenæs komme hos vos en gang æmellem og
han ka ha kohlpøls å annet gåt mæ tæ vos. æ ska ha et helt krondyr in
læng. dæ er dæ møje ma i.

hvis han it ka kom kan då jo kom med naue pøls fra Synneborre, it å?

Møller
The one and only

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-11-10 11:10

eam kom med følgende:
> Gådav då

Ja godaw do :)

> Ja den å gåj mæ dæ. den BWM a ka skaf hå staun i garasje sin 2004 å æ passet
> fint, så den æ un noen rost elle gaf noen stej.

Nå, de wa da got! :)

A ha bar it så møj bruch foren lich no :)

> Nå er det såm, at æ nevø fra Rinkenæs komme hos vos en gang æmellem og han ka
> ha kohlpøls å annet gåt mæ tæ vos. æ ska ha et helt krondyr in læng. dæ er dæ
> møje ma i.

Ja, de æ rechte :)

> hvis han it ka kom kan då jo kom med naue pøls fra Synneborre, it å?

Aber selbsverständlich! ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-11-10 16:18

> Hvon ge de mæ æ kohlpølse'? ;)

Stakkels Helmuth

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Møller

Dato : 25-11-10 17:39

On 25-11-2010 16:17, Uffe Bærentsen wrote:
> "Hans Paulin (6310)"<me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Stakkels Helmuth

å wa han ska da, som ål anne politikere, ha å tur gemmen æ køhakke.

Møller
The one and only