Kontaktspray
Fra : Steen

Dato : 24-11-10 05:13

Jeg er i tvivl om nogle stik og kontakter under sædet er løse eller
irret i metallet. Findes der noget kontaktspray der kan anbefales?
Jeg ved, at man evt. kan slibe irrede metalkontakter så de igen får
forbindelse, men jeg vil gerne vide om kontaktspray også vil være en god
løsning.

MVH Steen

Fra : Krag

Dato : 24-11-10 08:42

"Steen" <-@-.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ved, at man evt. kan slibe irrede metalkontakter så de igen får
> forbindelse, men jeg vil gerne vide om kontaktspray også vil være en god

Biltema har en spray der fjerner den ir der opstår på kontaktfladerne. Det
hedder Oxide Clean, og koster ca.40,-kr. Det vil nok være en god ide at
efterbehandle med Contakt Projekt, så iren ikke opstår igen.CP har de også
hos Biltema.
Bo

Fra : Steen

Dato : 24-11-10 22:23

Den 24-11-2010 08:41, Krag skrev:
> [...]
> efterbehandle med Contakt Projekt, så iren ikke opstår igen.CP har de også

Hej.
Har du prøvet de nævnte produkter? Er det noget der virker ordenligt?
Desværre ligger nærmeste Biltema 250 km i hver retning så jeg må finde
noget tilsvarende tættere på.

Fra : Krag

Dato : 25-11-10 17:34

> Hej.
> Har du prøvet de nævnte produkter? Er det noget der virker ordenligt?
> Desværre ligger nærmeste Biltema 250 km i hver retning så jeg må finde
> noget tilsvarende tættere på.
Det var godtnok langt at køre.
Jeg har bla. brugt det i lygterne på campingvognen,de har det med at irre i
fatningerne. Jeg synes at det virker fint. Man kan da sikkert få noget
lignende, andre steder end Biltema .
Bo

Fra : CL

Dato : 25-11-10 20:13

Den 24-11-2010 22:22, Steen skrev:

> Hej.
> Har du prøvet de nævnte produkter? Er det noget der virker ordenligt?
> Desværre ligger nærmeste Biltema 250 km i hver retning så jeg må finde
> noget tilsvarende tættere på.
Hvor i landet bor du da ?
(Bilfakta er i odense,aalborg og næstved )

Carsten Larsen

Fra : Henrik B.

Dato : 25-11-10 21:54

> "Steen" skrev i meddelelsen
> Jeg er i tvivl om nogle stik og kontakter under sædet er løse eller irret
> i metallet. Findes der noget kontaktspray der kan anbefales?

WD40....

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Steen

Dato : 26-11-10 04:40

Den 25-11-2010 21:53, Henrik B. skrev:
> WD40....