Motorcykeldonkraft.....
Fra : TexasFlood

Dato : 08-08-01 13:53

Jeg leder efter nogle steder hvor man kan købe en motorcykeldonkraft.
Donkraften skal helst være hydraulist og kunne bruges til cykel med rørramme
(HD)
således at hele cyklen bliver hævet fra grunden med hjulene frie.

MVH

Carsten :0)

Fra : Poul B-H

Dato : 08-08-01 14:41

www.louis.de

--
Poul B-H
MC21 NSR250SE

Fra : Birger Poulsen

Dato : 08-08-01 21:44

TexasFlood wrote:

> [...]
> (HD)
> således at hele cyklen bliver hævet fra grunden med hjulene frie.

Køb en billig autodonkraft i Silvan, Harald Nyborg eller ligenede, skru
"koppen" af og erstat den med en kraftig metalplade.
Dette stykke værktøj har gjort at jeg ene kan magte en motorudskiftning,
selv på CX'eren.

Hilsen

Birger

Fra : Tomas Linnet

Dato : 08-08-01 22:01

Jeg købte en brugt saksedonkraft ved den lokale autoophug. pris 75kr. +
moms, derefter byggede jeg en bøjle så jeg ku' løfte under de nederste
stelrør på min XJ6S

Hilsen Tomas
VFR400+RGV250M SP

Birger Poulsen <b.poulsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en

Fra : Jens Didriksen

Dato : 08-08-01 22:08

man kan købe en motorcykeldonkraft.
hydraulist og kunne bruges til cykel med
rørramme
fra grunden med hjulene frie.

---------

Tjek www.harleyluja.dk under "Andre
links" og derefter "Lifte". Der finder
du nogle adresser du måske kan bruge.

Jens

Fra : TexasFlood

Dato : 09-08-01 22:07

Takker mange gange.
ABC lifte i Århus havde een jeg kunne bruge

MVH

Carsten :0)