Bauknecht GSF 5988 defekt
Fra : Erik Poulsen

Dato : 23-11-10 13:36

Hejsa

Ovenstående er begyndt, at melde en fejl F7 hver gang, at jeg starter den.
Den stå et par min. og brummer og så kommer fejl meddelsen.

Nogle som har en ide om hvad der er galt og om det kan betale sig, at få
lavet?

På forhånd tak
Erik

Fra : Armand

Dato : 23-11-10 16:33

Den 23-11-2010 13:35, Erik Poulsen skrev:
> [...]
> Den stå et par min. og brummer og så kommer fejl meddelsen.
>
> Nogle som har en ide om hvad der er galt og om det kan betale sig, at få

Jeg spurgte Google og der kunne du selv have læst at det drejer sig om
et stoppet filter eller evt. for lav vandstand til at den kan komme
igang med at dræne.
Det første skulle være simpelt at afhjælpe, mens man kan komme over det
andet ved at hælde en lille liter vand i manskinen og derved hjælpe den
igang!

--
Armand.

Fra : Erik Poulsen

Dato : 24-11-10 12:22

> [...]
> Det første skulle være simpelt at afhjælpe, mens man kan komme over det
> andet ved at hælde en lille liter vand i manskinen og derved hjælpe den

Det er nu forsøgt. desværre uden held.

Jeg har nu også haft talt med Bauknecht. De mener, at det er en elektronik
fejl og jeg skulle prøve, at tage strømmen fra i 30min tilslutte den igen og
holde start knappen inde i 10 sek. for og prøve, at resette elektroniken
samt rense en sensor i bunden af maskinen. Det hjalp heller ikke....

Så nu skal jeg se mig om efter en ny maskine. Overvejer en Bosch SMU50M32SK.
Den skulle have i TÆNK Bedst i test nov2010.

Forslag er meget velkommende

/Erik