Disturbed
Fra : Ukendt

Dato : 21-11-10 15:21

Jeg var til en af mit livs fedeste koncerter i aftes i KB-hallen, med
legendariske Disturbed.
Jeg har aldrig oplevet så megen energi ud over scenekanten, og så dedikerede
fans. Det hele gik op i en højere enhed, og da de spillede "Ten Thousand
Fists", som er en hyldest til deres fans, var der ikke et øje tørt, og alle
hænder var i luften:

http://www.youtube.com/watch?v=drTQaAaCeh0

Hjemme igen faldt jeg over en dokumentar om bandet, "Decade Of Disturbed"

http://www.youtube.com/watch?v=ZjCv9Sg3BI4

Jeg må sige, at de ud over at være musikalsk af en anden verden, er nogle
gennemsympatiske mennesker, og nogle af de få i showbizz der ikke har glemt
hvor de kommer fra, og aldrig glemt deres fans.
Se den, den er rigeligt den halve time værd.

/Alex

Fra : P.Petersen

Dato : 21-11-10 15:54

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> glemt hvor de kommer fra, og aldrig glemt deres fans.
> Se den, den er rigeligt den halve time værd.

Ja det er et fedt band.
Ville gerne have deltaget, men lige lidt familiehalløj af den mere
pligtopfyldende art :(
Med venlig hilsen
Pelle