Den her er da ikke fransk, vel?
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 21-11-10 21:40

Som skrevet står i headeren:

http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1455441.ece

Det er godt nok skammeligt. Fin bil.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars [6710]

Dato : 21-11-10 22:52

Den 21-11-2010 21:40, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Som skrevet står i headeren:
>
> http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1455441.ece
>
> Det er godt nok skammeligt. Fin bil.

Ja de er hårde ved lakken de brandfolk

Fra : Mikael

Dato : 21-11-10 14:53

On 21 Nov., 21:40, fol...@rasmussen.dk wrote:
> Som skrevet står i headeren:
>
> http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1455441.ece
>
> Det er godt nok skammeligt. Fin bil.

Jeg troede lige den var den fra mit lokalområde,og så var min tanke
straks forsikringssvindel, men den har jeg lige set køre, det
udelukker jo selvfølgelig ikke forsikringssvindel.

Det er åbenbart ikke helt nem at bryde bagagerummet op

Mikael

Fra : Brian Nordahl

Dato : 24-11-10 15:32

Det kan også være den for mercedes helt ukendte fejl, at det kabel der går
fra batteriet bag i til starteren foran, nede under en metalplade i bunden
af kabinen, hvor isoleringen kan blive ganvet over.
det var da årsagen til at mine forældres w211 gik i brand for ca en måned
siden, under kørslen.
Brian

Fra : Klaus G.

Dato : 24-11-10 16:18

> Det er godt nok skammeligt. Fin bil.
Jeps...

Men at den ligefrem er "En ekstremt dyr Mercedes CLS"

Ekstremt dyr, snakker man så ikke noget bil til over 50millioner? Den er i
mine øjne kun en "dyr bil". En meget dyr bil må være noget Veyron :)

--
Klaus G.

Fra : Kent Friis

Dato : 24-11-10 18:04

Den Wed, 24 Nov 2010 16:17:38 +0100 skrev Klaus G.:
> [...]
>
> Ekstremt dyr, snakker man så ikke noget bil til over 50millioner? Den er i
> mine øjne kun en "dyr bil". En meget dyr bil må være noget Veyron :)

En dyr bil er en der er betalt danske afgifter af

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"