Er Folmer blevet skabs-vognmand ??
Fra : Ukendt

Dato : 20-11-10 11:54

Tænk -

Jeg synes søreme jeg så en blå Lastbil med teksten
Folmer's Transport på siden :)

Kan det være vor allesammens Folmer der er kommet ud af skabet ?

--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 20-11-10 11:59

On Sat, 20 Nov 2010 11:53:34 +0100, jan_stevns wrote:

> [...]
>Folmer's Transport på siden :)
>
>Kan det være vor allesammens Folmer der er kommet ud af skabet ?

Nej, det er en skide fynbo der har plagieret min fornemme navn. )

Ikke heller betaler han goodwill.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 20-11-10 12:02

skrev i meddelelsen news:dcafe6pp4d1lk1llnlrkhr948doobfj3qs@4ax.com...

> Nej, det er en skide fynbo der har plagieret min fornemme navn

Og så kører han Iveco og deltager i Lastbilshows :)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 20-11-10 21:17

On Sat, 20 Nov 2010 12:01:39 +0100, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>Og så kører han Iveco og deltager i Lastbilshows :)

>--

Det ville ikke have forekommet, hvis det havde været mig der var
vognmand.

Iveco behøver jeg vel ikke at gøre yderligere rede for, og mine biler
skulle fanneme ikke holde på sådan et truck-show og signalere til
kunderne, at vi bliver for godt betalt. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-10 12:22

folmer@rasmussen.dk skrev :

>Nej, det er en skide fynbo der har plagieret min fornemme navn. )

>Ikke heller betaler han goodwill.

Man kan sågu da heller ikke stole på folk længere :)

Fra : Jensen

Dato : 20-11-10 05:07

On 20 Nov., 11:59, fol...@rasmussen.dk wrote:

> Nej, det er en skide fynbo der har plagieret min fornemme navn. )
>
> Ikke heller betaler han goodwill.

Så var det måske heller ikke din polterabend De Nattergale sang om?

Fra : Ivan Madsen

Dato : 20-11-10 21:10

> [...]

>Folmer's Transport på siden :)
>
>Kan det være vor allesammens Folmer der er kommet ud af skabet ?

Hvordan fik du ham overhovedet ind i skabet? Nå, vil ikke spørge )

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 20-11-10 21:14

On Sat, 20 Nov 2010 21:09:34 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Hvordan fik du ham overhovedet ind i skabet? Nå, vil ikke spørge )

>--

Det vil jeg også sætte pris på, at den højtærede skribent lader være
med.

Det er over 10 kg. siden jeg holdt op med at ryge, så det er nok bedst
hvis vi finder sådan et walk-in closet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 20-11-10 21:21

Den 20-11-2010 21:13, folmer@rasmussen.dk skrev:
> hvis vi finder sådan et walk-in closet.

Menes der ikke DRIVE-IN??

Venligst
Mcwm - som er på højkant igen

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 20-11-10 21:24

Den 20-11-2010 11:53, jan_stevns skrev:
> Tænk -
>
> Jeg synes søreme jeg så en blå Lastbil med teksten
> Folmer's Transport på siden :)
>
> Kan det være vor allesammens Folmer der er kommet ud af skabet ?

Tror snarere vi skal over i landbrugserhvervet. Han tidligere kollegaer
udøver stadig erhvervet.

http://www.folketidende.dk/billedserie/lastbilen-i-groften?pic=0

I det hele taget bruger man de der DAF'er på en lidt anderledes måde
nede på den sidste stump motorvej.

http://folketidende.dk/slipper-muligvis-med-bode

--
MVH