Robbie Williams - Gary Barlow - Take That
Fra : Michael Sørensen

Dato : 18-11-10 21:19

Hej.

Jeg er ikke så skarp i diverse kunstnere, jeg lytter mest blot til
musikken og lader damen om Se & Hør og hvor man ellers bliver oplyst om
diverse stjerner.

Min manglende viden kombinerer jeg med lidt nysgerrighed og stiller
derfor følgende spørgsmål.

1. Så vidt jeg husker gik Take That fra hinanden pga. uenighed og især
Robbie Williams kunne ikke sammen med de resterende medlemmer (ret mgi
gerne undervejs, hvis... (når)... jeg tager fejl)

2. Robbie Williams og Gary Barlow har sammen lavet sangen Shame, som jeg
har set dem synge flere gange på youtube. Der ser det ud til og lyder
som om de er bedste venner. Har de altid været venner eller er det spil
for galleriet

3. Take That har fundet sammen igen - dog uden Robbie Williams, der
takkede nej. Efterfølgende har Robbie Williams fundet ud af, at han
gerne vil være med og alle er nu samlet igen.

Fra : Karina

Dato : 18-11-10 21:40

> 1. Så vidt jeg husker gik Take That fra hinanden pga. uenighed og især
> Robbie Williams kunne ikke sammen med de resterende medlemmer (ret mgi
> gerne undervejs, hvis... (når)... jeg tager fejl)

Cirka korrekt... Robbie stoppede i bandet først pga uoverensstemmelser
med specielt Gary Barlow, men også fordi han var træt af hele "møllen"
omkring bandet, hvor de enkelte medlemmer ikke havde så meget at skulle
have sagt.

De sidste fire (Gary Barlow, Mark Owen, Howard Donald og Jason Orange)
fortsatte lidt endnu som en kvartet, men valgte til sidst at stoppe
helt. Alle trængte til at komme væk fra al virakken og prøve noget nyt.
Metaltræthed, kan det vel kaldes.

> [...]
> har set dem synge flere gange på youtube. Der ser det ud til og lyder
> som om de er bedste venner. Har de altid været venner eller er det spil

De er blevet venner igen. Hvis du lytter til teksten i Shame, så siger
den faktisk meget godt, hvad der skete. De var rygende uvenner midt i
90'erne og specielt Robbie svinede Gary til via medierne, men begge
talte meget lidt pænt om modparten.

For et par år siden - efter Gary, Mark, Jason og Howard havde gendannet
Take That - var de i USA for at indspille, og her havde Robbie bosat
sig. Han og Mark var stadig venner, og det var måske nok derfor, det
endte med, at Robbie mødtes med de andre. Han og Gary fik snakket ud om
tingene, erkendte at de begge havde været idioter - and the rest is
history, som man siger.

> 3. Take That har fundet sammen igen - dog uden Robbie Williams, der
> takkede nej. Efterfølgende har Robbie Williams fundet ud af, at han
> gerne vil være med og alle er nu samlet igen.

Ja, Take That blev gendannet for få år siden som en kvartet, men efter
Robbie og Gary genfandt deres venskab, og eftersom de alle fem stadig
brænder for musikken, har de valgt at gå sammen igen alle 5. Dog skal
det siges, at til de kommende koncerter, vil Robbie også synge noget af
hans solomateriale.

Hjalp det på den manglende Se & Hør-viden?

Mvh
Karina

Fra : Michael Sørensen

Dato : 18-11-10 21:51

Den 18-11-2010 21:39, Karina skrev:

> [...]
> hans solomateriale.
>
> Hjalp det på den manglende Se & Hør-viden?

Hej KAina.

Ja tak, det var spændende og oplysende læsning.

P.S. Man må også sige, at Robbie er den eneste af de 5, der har haft
succes som solist.