Pointshop- kunder røg i abonnementsfælde
Fra : Ukendt

Dato : 17-11-10 09:56

x-post: dk.medier.tv, dk.videnskab.jura

Ja, så røg jeg også i fælden, svinene fik sq lige hævet 270,- kr og det kun
efter 5 dage.

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2010/11/16145647.htm prøv at læse folks indlæg
nedenunder

Har spærret mit visa/dankort, så kan de da ikke hæve mere. Har desværre
bestilt en Mobil Samsung E1080 til 5,50 kr, skulle have været en julegave
til min datter. Den komme nok ikke.

Kan kun anbefale at vi alle synliggør denne plattenslager på nettet,
Nyhedsgrupper, Facebook osv, så andre kan undgå disse svindlere.

Meget modigt at Ejer af PointShop.dk Magnus Kjøller ikke er anonym:
Magnus Borgen Kjøller
Svanehøj 6
9000 Aalborg
Mob. 52 22 22 22

http://www.facebook.com/sunnord

Firma:
CM Network A/S
Algade 44, 2. sal
9000 Aalborg
http://www.cmnetwork.dk/
Tlf. 88 82 06 28 (man-fre: 8.00 -18.00)
CVR-nr: 31576318

Så mangler vi bare hans email, så vi alle kan sende en mail til ham om hvad
vi syntes.

Nogen der har hans mail ?

Mvh Kim

Fra : alexbo

Dato : 17-11-10 10:17

"Kim" skrev

> Så mangler vi bare hans email, så vi alle kan sende en mail til ham om
> hvad vi syntes.

Du er jo ganske enkelt dum,
jeg kunne da ikke finde på at sende mails bare fordi en idiot sender sine
dankortoplysninger uden at læse hvad han køber.

I det første indlæg af dem du mener vi skal læse står:

Jeg vil nu sige at man er rimelig dum hvis man ikke fatter at det koster det
ekstra. Jeg har læst betingelser osv igennem, og der fremgik det klart og
tydeligt, at det kostede ekstra, og at medlemskabet fornyede sig selv. Det
beviser altså bare, at de fleste mennesker bare sætter hak i at de
accepterer betingelserne, uden overhovedet at have læst dem.

mvh
Alex Christensen

Fra : JSH [9800]

Dato : 17-11-10 10:26

?Her er et link til en kontaktformular:

http://www.pointshop.dk/helpdesk/ticket_v3_magnus.asp

Fra : erling

Dato : 17-11-10 10:57

Den 17-11-2010 09:55, Kim skrev:
> [...]
> CVR-nr: 31576318
>
> Så mangler vi bare hans email, så vi alle kan sende en mail til ham om hvad

Det er simpelthen for dumt, at folk ikke læser hvad der står.
En af mine venner kom med linket på Facebook - jeg læste hvad der
stod, bl.a. især betingelserne, hvor det fremgik, at man tegnede
sig som vip-medlem.
Jeg måtte meddele den, der sendte linket, at hun ikke skulle købe den.
Når man bliver tilmeldt noget til en "usandsynlig" pris, burde det
få alle alarmklokker til at ringe, men det gør det tydeligvis ikke.
Det ser ud som om folk gerne vil fuppes.
Men dem om det, firmaet griner jo højt helt hen til banken
/erling

Fra : Max

Dato : 17-11-10 12:35

Hej Kim

> Så mangler vi bare hans email, så vi alle kan sende en mail til ham
> om hvad vi syntes.

Det er jo ikke ham der skal lære noget, men derimod dig,
skal vi så sende dig mail ?

Max

Fra : ruwaldo

Dato : 17-11-10 12:51

> Det er jo ikke ham der skal lære noget, men derimod dig,
> skal vi så sende dig mail ?

Jeg har ihvertifald lært at læse facebook applikationer / vilkår
før jeg klikker løs. Jeg ville bare se/gense hvad jeg tideligere havde
skreve i mine statusopdateringer, og vupti, spams fra fimaer jeg aldrig
havde hørt om..... i kan squ selv læse her:

http://facelift.cmnetwork.dk/terms_dk.html

At jeg så fik mails fra 7-10 forskellige hjemmesider og ikke 4 +
pointshop, som Magnus kjøller "lover" - tjaa - dette er vil ulovligt???

ruwaldo

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-10 13:02

"ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> At jeg så fik mails fra 7-10 forskellige hjemmesider og ikke 4 +
> pointshop, som Magnus kjøller "lover" - tjaa - dette er vil ulovligt???

Jo, det var dumt af mig.
Jeg blev snørret, bondefanget og hvad man eller kalder det.
Også derfor jeg prøver at gøre andre opmærksomme på dette firma.

Prøv selv at gå ind på PointShop.dk og se om du kan finde nogle
forretningsbetingelser/betingelserne Der var og er ikke nogle.

De skriver dog nu efter Kontant udsendelsem fra DR
http://www.dr.dk/DR1/kontant/2010/11/16145647.htm
http://www.pointshop.dk/kontant/ og læs under punktet :

* Det er ikke synligt nok, at man binder sig til et løbende abonnement

I dag nævner vi 4 forskellige steder, at der er tale om et løbende
abonnement;
- På selve kampagnesiden, ( løgn, der står ingen steder at der trækkes 270,-
kr efter 5 dage )
- I betingelserne (som aktivt skal accepteres),
( løgn, der står ingen steder at der trækkes 270,- kr efter 5 dage, se selv
på billedet af
http://img163.imageshack.us/img163/5656/pointshop1.jpg på denne side
)
- I ordrebekræftelsen,
( løgn, der står præcist:

Ordrebekræftelse

robot@pointshop.dk
til mig
Vis detaljer 7. nov. (11 dage siden)

Hej

Vi bekræfter hermed at have trukket 5 DKK for bestilling af 5 dages VIP på
PointShop.dk (med 50.000 point til din PointShop brugerkonto som introgave,
der kan indløses til en Samsung E1080).
Beløbet er omfattet dansk moms (25%).
For de 50.000 point du har modtaget, kan du bestille telefonen i vores
webshop. Brug dette link: http://www.pointshop.dk/vip/samsung
Tak for dit køb

- PointShop.dk

og

Betalingen finder sted over en krypteret SSL-forbindelse godkendt af PBS.
Servicen er udbudt af CM Network A/S (CVR No.: 31576318), Algade 44, 2. sal,
9000 Aalborg, Denmark.

"Betingelser
Når du tilmelder dig, accepterer du at CM Network A/S på vegne af PointShop
nu trækker 5 kr. for 5 dages VIP100-medlemskab af PointShop.dk,
hvor du kan tjene 100% ekstra point på alle kampagner. Efter prøveperioden
overgår du automatisk til løbende VIP100-medlemskab,
som hver 30. dag trækker 270 kr. (9 kr. dagligt), indtil du afmelder dit
medlemskab."

Her er man allerede tilmeldt sig.

- I velkomstmailen

Jeg har ingen velkomst mail fået.

http://www.comon.dk/nyheder/Pointshop-dk-anklages-for-luskede-forretningsbetingelser-1.377813.html

Ja, jeg blev bondefanget. Glæder mig til næste gang til skal til Aalborg.

Mvh Kim

Fra : Anders Majland

Dato : 18-11-10 13:46

> [...]
> Efter prøveperioden overgår du automatisk til løbende VIP100-medlemskab,
> som hver 30. dag trækker 270 kr. (9 kr. dagligt), indtil du afmelder dit

Der står da at det koster 270,- per 30 dage. Nu har jeg ikke nærlæst hvor
der står at der betales forud, men det er jo ikke ualmindeligt ....

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-10 16:02

> Der står da at det koster 270,- per 30 dage. Nu har jeg ikke nærlæst hvor
> der står at der betales forud, men det er jo ikke ualmindeligt ....

Nu udtaler du dig om hvad jeg skriver/paster, ik ?

Der stod inet om at efter 1´ste tilmelding, hvor man betaler de 5.50 kr,
at de 5 dage efter trækker 270,- kr.

Det fik man overhovedet ikke besked om i de 5 dage, og det står ingen steder
på deres side...

Fra : Anders Majland

Dato : 18-11-10 17:41

Jeg er ikke i tvivl om at firmaet gør hvad de kan for _ikke_ at fortælle at
det koster penge

>Nu udtaler du dig om hvad jeg skriver/paster, ik ?

Men er det ikke ordrebekræftigelsen at ovenståenden står ?

> Det fik man overhovedet ikke besked om i de 5 dage, og det står ingen
> steder
> på deres side...

Kom ordrebekræftigelsen først efter at de havde hævet de 270,- ?

Fra : Kurd

Dato : 18-11-10 13:57

"Kim" <æ_at_x.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ja, jeg blev bondefanget. Glæder mig til næste gang til skal til Aalborg.

Det virker måske lidt anderledes, at man først i "velkomstmailen" får at
vide, at det koster 270 kr. om måneden.

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-10 16:03

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-10 13:07

> Hej Kim

> Det er jo ikke ham der skal lære noget, men derimod dig,
> skal vi så sende dig mail ?
>
> --

Idiot !
Du arbejder garanteret for dem...

Fra : Max

Dato : 18-11-10 14:50

Hej Kim

> Idiot !
> Du arbejder garanteret for dem...

Og igen demonstrere du din dumhed.

Max

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-10 15:59

#58 17-11-2010 10:07 Js
Gad vide hvor mange points deres brugere får for dette.

Citat/
I øjeblikket bliver PointShop udsat for en lynchstemning, der ødelægger
vores omdømme.

4 års hårdt arbejde er på vej ud i toilettet.

Vi har brug for din hjælp...

* Kommenter artiklerne på DRs hjemmeside (kræver ikke en bruger for at
kommentere)
* Skriv din mening på Trustpilot (kræver en bruger, men er forholdsvis
hurtig at oprette sig)

Al hjælp i denne svære tid, bliver virkelig prisskønnet og er utrolig vigtig
for os!!
/Citat

Fra : Max

Dato : 18-11-10 18:42

Hej Kim

> Al hjælp i denne svære tid, bliver virkelig prisskønnet og er utrolig
> vigtig for os!!
> /Citat

Og nu reklamere du for dem, har du slet ikke styr på noget ?

Max

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 21-11-10 19:07

Den 18-11-2010, skrev Kim:
> [...]
> hurtig at oprette sig)
>
> Al hjælp i denne svære tid, bliver virkelig prisskønnet og er utrolig vigtig

Du virker ikke klogere, blot fordi du nu heller ikke kan finde ud af at
citere/svare korrekt

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 21-11-10 19:05

Den 18-11-2010, skrev Kim:
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Idiot !

Den klarer du vidst, at være helt alene...

> Du arbejder garanteret for dem...

Hmm hvor læser du det ?

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-11-10 10:21

> Det er jo ikke ham der skal lære noget, men derimod dig,
> skal vi så sende dig mail ?
>
> --
> Mvh
> Max

Hehe. Ja, det er jo ikke forbudt at bruge hovedet.

Måske man skulle starte et sådant firma, som narrer penge fra naive og
godtroende folk. hehe
Hmmmmm?

Hilsen Åge

Fra : -=JF=-

Dato : 20-11-10 10:58

Den 20/11/10 10.21, Åge Halldorsson skrev:

> Måske man skulle starte et sådant firma, som narrer penge fra naive og
> godtroende folk. hehe

Så får du to gratis ideer her. Begge er efter sigende praktiseret for
mange år siden.

1) Indryk annoncer med teksten: "Få et langt smukt hår for kun 100 kr."
og anvis hvordan pengene skal indbetales.
Når du har modtaget pengene, sender du ét enkelt langt hår i en kuvert.

2) Indryk annoncer med teksten "Send 100 kr. og lær at spille
harmokika." Når du så modtager pengene, sender du et brev hvor du
skriver "Tak for pengene! Husk at lære at spille harmonika!"

La' os høre om du bliver millionær

--
Mhv.
John

Fra : Rado

Dato : 20-11-10 18:52

On Sat, 20 Nov 2010 10:57:43 +0100, -=JF=- <null@null.null> wrote:

>2) Indryk annoncer med teksten "Send 100 kr. og lær at spille
>harmokika." Når du så modtager pengene, sender du et brev hvor du
>skriver "Tak for pengene! Husk at lære at spille harmonika!"

3) Indryk annoncer med teksten: "Vil du gerne tjene 10.000 om ugen
næsten uden at lave noget? Så send 100 kr, så sender vi dig materiale
der viser dig hvordan". Til de der svarer sender man så et brev med
teksten: Indryk annonce med teksten: "Vil du gerne tjene 10.000 om
ugen næsten uden at lave noget? Så send 100 kr, så sender vi dig
materiale der viser dig hvordan".

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Alice

Dato : 21-11-10 12:28

Tja, jeg er også hoppet i fælden, og har fået nyt kort. Den mobil som
jeg ville få, for de 5 kr. Jeg betalte første gang, har jeg aldrig
set. Jeg har ikke fået noget for de 270 kr. Det er ret surt, men jeg
kan jo ikke gøre noget. Nu kan du i hvert fald ikke hæve på min
konto. Det kan godt være man er dum, hvis man ikke lægger mærke til
det, men vi er jo ikke lige kloge alle sammen. Slet ikke mig.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-11-10 07:27

Den 21-11-2010 20:28, skrev Alice :

> [...]
> konto. Det kan godt være man er dum, hvis man ikke lægger mærke til
> det, men vi er jo ikke lige kloge alle sammen. Slet ikke mig.

Jeg syntes nu ikke at du skal slå dig selv oven i hovedet af den grund.
Når man ser tilbage på sit liv, så har vi vel alle været udsatte for at
blive snydt af andre, på en eller anden måde. Det mest ubehagelige ved
det her er, at der hele tiden kommer nye og uerfarne forbrugere til. Og
hajerne vil desværre altid ligge på lur.

Mvh

Karsten

Fra : Rado

Dato : 22-11-10 15:05

On Sun, 21 Nov 2010 11:28:24 -0800 (PST), Alice <yvonnet@mail.tele.dk>
wrote:

>Tja, jeg er også hoppet i fælden, og har fået nyt kort. Den mobil som
>jeg ville få, for de 5 kr. Jeg betalte første gang, har jeg aldrig
>set.

Er det ikke ulovlig markedsføring?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-11-10 21:33

Den 17-11-2010 09:55, skrev Kim :

> Kan kun anbefale at vi alle synliggør denne plattenslager på nettet,
> Nyhedsgrupper, Facebook osv, så andre kan undgå disse svindlere.

Jeg har gjort mig den erfaring at når noget er for godt til at være
sandt, så ER det for godt til at være sandt. Men det er under alle
omstændigheder godt at nogle tager det op - jo mere eksponering jo
bedre. Desværre dukker plattenslagerne op igen senere, under andre
omstændigheder og med andre "gode tilbud". Sådan er det bare.

Mvh.

Karsten

Fra : Max Bjævermose

Dato : 30-12-10 21:58

I er alle nogle amatøere...
For min dumhed stikker jer alle.
Jeg er blevet lænset for først 250. og så ringede jeg til deres
kundevildledning og jeg skulle spære mit dankort eller de ville slette min
konto.
Pigen jeg denne gang lod mig fuppe at lovede mig jeg ikke behøvede spære mit
dankort og have unødige udgifter til et nyt.
Da hun lokkende og med sexuelle undertoner i samtalen "hvilket røg i det
forkerte lager af mine 2 hoveder" Lillehovedet eller mit husker nemlig ikke
ret godt.
Nå men denne lækre tøs havde spæret min konto, så jeg fik ikke flere
regninger lovede hun mig. Vi var på fornavn og alt muligt (( gad vide hvad
hun får i løn?))
Hvis hun var lige så god til noget andet end blot snakke og berolige mig så
er jeg næppe mand nok til at klare hende..

Men dage efter vupti 250 kr var hævet igen, og hovsa 10 min senere
endnu 250 kr..
Og kamera haha det er snart 3 måneder sidn jeg bestilte dette for blot 5
kr.
Plus Kr.750 i dummepenge for plusabb.

Behøver jeg skrive jeg nu har et nyt visa/dankort ?

Så eneste råd er jeg kan give:

Tøv ikke i bare 5 minutter : Er du kommet til at lade dig lokke og givet
dine kortoplysninger,,, så spær det og få et nyt til Kr. 150. De penge er
givet godt ud og tjener sig selv ind under 5 minutter.

Nå. Men mon ikke jeg er den dummeste herinde af jer alle.

Mvh M (DK´s naiveste mand)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-12-10 22:45

"Max Bjævermose" <www@www.www> skrev i meddelelsen

> Tøv ikke i bare 5 minutter : Er du kommet til at lade dig lokke og givet
> dine kortoplysninger,,, så spær det og få et nyt til Kr. 150.

Man skal ikke give sine kortoplysninger til nogen som helst på nettet. Så er
det problem løst.

Hilsen Åge

Fra : Michael Sørensen

Dato : 30-12-10 23:37

Den 30-12-2010 22:44, Åge Halldorsson skrev:
> "Max Bjævermose" <www@www.www> skrev i meddelelsen

> Man skal ikke give sine kortoplysninger til nogen som helst på nettet.
> Så er det problem løst.

Så får du problemer med at overleve fremtiden, da det går den vej. Alt
fra fly- og togbilletter, musiknumre, edbudstyr, koncertbilletter og
ingen begrænsninger handles jo i dag via nettet mod kortoplysninger