Godt nyt til Doors Fans
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-11-10 18:42

When You're Strange (2009 <http://www.imdb.com/year/2009/>)

http://www.imdb.com/title/tt1333667/

ja det er egentligt mere dokumentar ind en film på nær en skuespiller
der køre rundt i bil klædt ud som Jim

før jeg så den tænkte ja ahh endnu en hvor de 3 resterende sad og sagde
det samme som de har sagt de sidste 35 år også dukker der nogen nye
aldrig før sete film klip hvor Jim f.eks går 3 minutter ud i noget vand

men mine forud indfattede i der kom til skamme

Det er en fremragende dokumentar film - der er et par små fejl mht.
række følgen af udgivelsen af LP erne
og hvorvidt soft parade i grunden var en succes historie , hvad de mener
hvor de fleste nok helmer til det er den ringste Doors udgivelse

jeg viste at de havde solgt godt igennem tiden men jeg viste ikke de
rent faktisk har solgt 80 millioner albums

men ellers en go oplevelse til alle Doors fans

Mv.
BMM

Fra : Per H

Dato : 16-11-10 18:45

hvorfor kan jeg ikke hente det indlæg?

per

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-11-10 21:37

Den 16-11-2010 18:45, Per H skrev:
> hvorfor kan jeg ikke hente det indlæg?
Hmm det virker mærkeligt at du ikke kan jeg har lige set på dit system

nttp news.astraweb.com

det burde du kunne ... med mindre astraweb har fået hikke

hvad står der ?? for du nogen fejl medelse ?

Fra : Per H

Dato : 16-11-10 21:48

On Tue, 16 Nov 2010 21:37:09 +0100, "Bo M. Mogensen"
<usnet1@gmail.com> wrote:

>Hmm det virker mærkeligt at du ikke kan jeg har lige set på dit system

>nttp news.astraweb.com
>
>det burde du kunne ... med mindre astraweb har fået hikke
>
>hvad står der ?? for du nogen fejl medelse ?

jeg har nok kørt systemgendannelse inden jeg hentede indlæget.
gider du sende det ud?

per

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-11-10 23:45

Den 16-11-2010 21:48, Per H skrev:

> jeg har nok kørt systemgendannelse inden jeg hentede indlæget.
> gider du sende det ud?
hvad mener du genposte mit indlæg ??
prøv at åben det i film gruppen

Fra : ASKF

Dato : 22-11-10 09:16

Bo M. Mogensen ytrede sig i <4ce2c24d$0$23754$14726298@news.sunsite.dk>
med dette:

> [...]
>og hvorvidt soft parade i grunden var en succes historie , hvad de mener
>hvor de fleste nok helmer til det er den ringste Doors udgivelse

Ja der kan ikke være megen tvivl om det.

>jeg viste at de havde solgt godt igennem tiden men jeg viste ikke de
>rent faktisk har solgt 80 millioner albums

Tallet overrasker ikke mig. Mange fans har købt dem igen på CD, og de er
også et af de bands som konstant bliver "genopdaget" af en masse unge.

Der også er lavet flere "tribute to" udgivelser som nok har været med
til at holde navnet i live. Jeg købte selv "Stone Free: Tribute to Jimmi
Hendrix" og "Darken My Fire: Tribute to the Doors", dog efter at alle
deres albums havde været i min samling længe.

>men ellers en go oplevelse til alle Doors fans

Lyder godt, jeg havde ellers afskrevet den som mere suppe kogt på det
gamle ben, uden at tilføre noget nyt; men nu vil jeg da også vælge at se
den.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus