Efterlysning - Sir Henry and his Butlers, ~
Fra : Jan Kronsell

Dato : 15-11-10 22:21

Hej NG

Er der nogen, der kender et sted, hvor man kan downloade nummeret i emnet?

Pretty Style var oprindeligt B-side til hitsinglen Camp, og jeg har ledt
efter den længe. Den findes på dobbeltalbummet Fra Beat til Pop 1967 - 1975,
men jeg synes at det er lidt voldsomt at investere i cen dobbelt CD for at
få et nummer

Den findes på youtube, http://www.youtube.com/watch?v=DPLXPx5Axic, men hvis
nogen kender et sted, hvor den kan downleades, vil jeg blive glad-

Jan

Fra : P.Petersen

Dato : 15-11-10 22:33

"Jan Kronsell" <nospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Den findes på youtube, http://www.youtube.com/watch?v=DPLXPx5Axic, men
> hvis nogen kender et sted, hvor den kan downleades, vil jeg blive glad-

Hej Jan.
Hvis det er i orden med copyright indehaverne, kan du jo bruge YouTube
Downloader.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Jan Kronsell

Dato : 15-11-10 23:17

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hej Jan.
> Hvis det er i orden med copyright indehaverne, kan du jo bruge YouTube

Det kan jeg, men jeg ville nu gerne købe skæringen formelt.

Jan