"Ude om natten" - nummer med dansk gruppe
Fra : Ukendt

Dato : 15-11-10 19:50

Pt. kan jeg ikke huske bandets navn, men jeg søger dette nummer på MP3. Jeg
kan ikke finde den nogen steder, og google er ikke min ven i dag. ;o(

Een der har løsningen?

Hør nummeret her:

http://www.myspace.com/hvidelgne

Scroll lidt ned så ligger det i afspilleren.

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-10 19:53

Trekroner wrote:
> Pt. kan jeg ikke huske bandets navn, men jeg søger dette nummer på
> MP3.

NU kom det til mig.

Do The Duck, hed de.

Michael

Fra : Leif Bonde

Dato : 15-11-10 21:58

http://www.youtube.com/watch?v=lpWLfFZbGdE

Dieters Lieder

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-10 17:37

Leif Bonde wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=lpWLfFZbGdE
>
> Dieters Lieder

Godt nummer, men hvad har de med sagen at gøre?

Michael