MTV HD
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-10 23:35

Til de der har tilgang til denne kanal, sendes fx Slayer fra dette års
Rock Am Ring i nat kl. 01 og Motherhead fra samme festival den 18.
samme tid

Rock & Roll
--

Verden har brug for flere ydmyge genier -
der er efterhånden alt for få af os!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-11-10 23:39

"Steen" skrev i meddelelsen
> Til de der har tilgang til denne kanal, sendes fx Slayer fra dette års
> Rock Am Ring i nat kl. 01 og Motherhead fra samme festival den 18. samme
> tid
>
> Rock & Roll

Rockn roll er en fantastisk god musik. Men øøøøhhhhhhhh..... Jeg kan intet
rock`n roll`musik finde noget på hjemmesiden.

http://www.rock-am-ring.com/media

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-11-10 23:58

meddelelsen news:4cddc1fc$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Rockn roll er en fantastisk god musik. Men øøøøhhhhhhhh..... Jeg kan intet
> rock`n roll`musik finde noget på hjemmesiden.
> http://www.rock-am-ring.com/media

Men jeg kan nu heller ikke finde noget som helst om, at der skulle være
rock`n`roll.musik med i showet. Det reklameres der i hvert fald ikke med,
nogen steder.
Hmmm??? - mystisk.

Hilsen Åge