Hvor er Hansi???
Fra : Henning Jensen

Dato : 12-11-10 16:26

.... og hvor er tysk schlager? Er verden ved 'at gå af lave'???

http://www.hitlisten.nu/

Henning. :-|

Fra : V

Dato : 12-11-10 21:11

> ... og hvor er tysk schlager? Er verden ved 'at gå af lave'???
>
> http://www.hitlisten.nu/

Nu er der jo ikke blevet lanceret noget schlager i Danmark for nylig!!!

Så derfor er der naturligvis ikke noget på hitlisten lige pt.

Andrea Berg har godt nok lige udgivet sit nye album "Schwerelos" i Danmark,
men der er ikke gjort ret meget for at promovere den! Og så kan den vist kun
købes i pladeforretninger. Det er vist kun DK4 der reklamerer for hende, og
det giver jo ingenting!

Der er jo ikke ret mange der kender hende, og derfor er det en nødvendighed
at de kommer til det via TV-reklamer!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-11-10 23:27

"V" <videovideo999@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nu er der jo ikke blevet lanceret noget schlager i Danmark for nylig!!!
> Så derfor er der naturligvis ikke noget på hitlisten lige pt.

Og desuden har slager-folk jo al den slager de kan få via tv-shows fra
Prøjserland. Hvem har så et særligt stort behov for at købe cd-er med
slager.
Man får det smidt lige i fjæset, gratis. Derfor er der ikke meget på
salgslisterne.
Derfor!

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 12-11-10 23:37

Den 12-11-2010 23:26, Åge Halldorsson skrev:

> Man får det smidt lige i fjæset, gratis. Derfor er der ikke meget på
> salgslisterne.

Jeg kan slet ikke huske hvem det var, men for nogen tid siden var der
een her i NG-gruppen, der gik meget op i Hinterseers placering?

Det kan da ikke være på grund af manglende interesse, at der nu slet
ingen schlagere er på listen, vi lytter jo alle til schlagere. Kan det
være på grund af vejret???

Danmark er jo ved at være schlagerens hjemland, så Hinterseers nye
jule-CD burde da også være begyndt, at vis sig på listen???

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-11-10 23:54

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg kan slet ikke huske hvem det var, men for nogen tid siden var der een
> her i NG-gruppen, der gik meget op i Hinterseers placering?

Det var MIIIIIIIGGGGGGG

> Det kan da ikke være på grund af manglende interesse,

Selvfølgelig ikke

> at der nu slet ingen schlagere er på listen, vi lytter jo alle til
schlagere.

Klart nok

> Kan det være på grund af vejret???

Nøhhh......., slagerfolk plejer jo ikke at købe meget slager-cd. Derfor er
det jo stort når Hansi så stormer til tops. Men det er kun fordi han nærmest
er en Europa-stjerne.

> Danmark er jo ved at være schlagerens hjemland,

Ja, det er vist efterhånden svært at komme udenom. Og i den forbindelse var
Kandis forresten i tv-avisen fredag aften kl. 21. Det var sidst i
udsendelsen.

> så Hinterseers nye jule-CD burde da også være begyndt, at vis sig på
> listen???

Det er jeg nu ikke så sikker på. Slagerfolk er ikke kendt for at købe cd-er.
Jeg tror nok liiiige pladeselskaberne skal spise brød til, før de lancerer
hansi på samlebånd. Så gider man altså ikke.
Jeg købte hans første album. Det var en dobbelt-cd med 40 numre, for en
hund. Hans næste cd gad jeg ikke købe, for der var kun 12 numre på, for
halvanden hund. Som jydsk slagertilhænger
holder man jo på pengene. Der skal komme et godt tilbud, før man køber. Vi
lader de andre om at blive snydt, når de køber som vilde kanainer.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-11-10 12:36

meddelelse news:4cddc587$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> holder man jo på pengene. Der skal komme et godt tilbud, før man køber. Vi
> lader de andre om at blive snydt, når de køber som vilde kanainer.

Tja, det er jo altid dyrt, når det er nyt...

Jeg så da i A-Z masser af cd'er med Hansi Hinterseer til en flad 50'er pr
stk.
Så mon ikke også Bilka har dem... Jeg tror da der var ca 10 forskellige...
Jeg havde jo nok nuppet et par stykker, hvis det da ikke lige var fordi
Tommy Seebach boksen, samt Johnny Reimars jubilæumsboks, samt en
triple med Jimi Hendrix spændte ben for mig )

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-11-10 01:25

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Danmark er jo ved at være schlagerens hjemland, så Hinterseers nye jule-CD
> burde da også være begyndt, at vis sig på listen???

Hæ hæ touche

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-11-10 08:29

Allan Krautwald skrev:

> Hæ hæ touche

Hvis han ikke topper på musik-hitlisterne, gør han det
måske på bog-hitlisterne? I forgårs, i et boghjørne et
sted i Hovedstaden, gik jeg forbi en hel *palle* med
hans biografi:

»Hansi Hinterseer - Mennesket bag Stjernen ¤ den komplette
historie«

http://www.bogpriser.dk/work-88792294-hansi-hinterseer/

--
Herluf :·)

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-11-10 08:50

Den 13-11-2010 08:29, Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Hvis han ikke topper på musik-hitlisterne, gør han det
> måske på bog-hitlisterne? I forgårs, i et boghjørne et
> sted i Hovedstaden, gik jeg forbi en hel *palle* med
> hans biografi:

Det giver selvfølgelig svaret på de mange s-togsforsinkelser, der var
forleden.

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-11-10 11:31

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis han ikke topper på musik-hitlisterne, gør han det
> måske på bog-hitlisterne? I forgårs, i et boghjørne et
> sted i Hovedstaden, gik jeg forbi en hel *palle* med
> hans biografi:

Skal vi gætte på at den snart kan købes for 10 kr. Man kan jo ikke have den
palle stående der i årevis

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-11-10 11:41

Allan Krautwald skrev:

>Skal vi gætte på at den snart kan købes for 10 kr. Man kan jo ikke have
>den palle stående der i årevis

De kan da sætte den på lager sammen med pallen med returgods af cdere med
ham

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-11-10 14:00

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> De kan da sætte den på lager sammen med pallen med returgods af cdere med
> ham

I stedet for at smide det i en kirkegårds-grav, ned til alle rock-cderne

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-11-10 15:26

Den 13-11-2010 11:40, Ivan V. Klattrup skrev:

> De kan da sætte den på lager sammen med pallen med returgods af cdere
> med ham

Jeg tror at I tager fejl. De er revet væk. Folk har købt ind så der både
er til børn og børnebørn.
Det er og bliver årets mandelgave.
Så vær forsigtig med risalamanden!!!!

Henning. :-|

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-11-10 15:27

Henning Jensen skrev:

>Det er og bliver årets mandelgave.

hadegave !

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-10 13:05

> ... og hvor er tysk schlager? Er verden ved 'at gå af lave'???

Nej, verden er bare vendt tilbage til normaltilstanden, efter det smalle
segment som Hansi henvender sig til er mættet.
Men jule-CD'en skal nok finde ind under juletræet på diverse plejehjem,
hvilket sagtens kan bringe den på listen et par uger i december.

/Alex