Noder til 'Sommernatt i Froland'
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 12-11-10 12:06

Kære venner, - mon nogen kan hjælpe med noder til sangen 'Sommernatt i
Froland'?

Jeg ville blive nok så taknemlig,

Palle burini(a)mail.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-10 16:37

"Palle Bugtrup" <burini@mail.dk> wrote in

> Kære venner, - mon nogen kan hjælpe med noder til sangen
> 'Sommernatt i
> Froland'?
>
> Jeg ville blive nok så taknemlig,
>
> Palle burini(a)mail.dk

Her har de den ihvertfald med tyske tekster:

http://www.notanorm.de/komponist/die_paldauer/die-paldauer-tanz-mit-mir-
corinna-ec2339.htm?pg=1

Venlig hilsen
Lars

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 14-11-10 21:30

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i en meddelelse
> "Palle Bugtrup" <burini@mail.dk> wrote in

> Her har de den ihvertfald med tyske tekster:

> [...]

Tak Lars, - men den tyske titel? - Hvordan lyder den? - 'Sommer nacht in
.. . . . .',

Palle

P.S. Jeg har dog omtrent fanget melodien ved at lytte.

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-10 17:57

> [...]
> . . . . .',
>
> Palle
>
> P.S. Jeg har dog omtrent fanget melodien ved at lytte.

Melodien hedder "Tanz mit mir Corinna"
http://www.youtube.com/watch?v=DOV_BP6ePaM

Er det forresten Palle på Kaløvej?

Venlig hilsen
Lars

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 20-11-10 10:44

> "Palle Bugtrup" <burini@mail.dk> wrote in

> [...]

Ikke Kaløvej men Grenåvej. - Men jeg er nabo til gården 'Kalø'.

- Og Lars?? - Hvor i verden?

Palle

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-10 20:12

> Ikke Kaløvej men Grenåvej. - Men jeg er nabo til gården 'Kalø'.
>
> - Og Lars?? - Hvor i verden?
>
> Palle

Grenåvej naturligvis, det er bare mig, der er dorsk

Jeg skriver fra Tåstrup(8410) for enden af motortrafikvejen,

og vi savner dig i koret i Knebel

Venlig hilsen
Lars

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 22-11-10 21:03

> [...]
>>

> Grenåvej naturligvis, det er bare mig, der er dorsk
>
> Jeg skriver fra Tåstrup(8410) for enden af motortrafikvejen,

Tak for ordene Lars.

Tåstrup! - Så behøver vi skrive, men kan nøjes med at råbe.

Med bedste hilsen,
Palle