Billede sløret midt på skærmen
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 08-08-01 12:00

Hej gruppe(r)

Mit skærmbillede er sløret midt på, men ude i siderne står det knivskarpt...

Konfiguration:
Skærm: ViewSonic 21" PT 810
Grafikkort: ASUS V7100 GeForce 2 MX

Nogen som har en idé om hvad der kan være galt?

Mvh
Jesper Lauridsen
jesper.lauridsen@systeam.dk

Fra : SuneF

Dato : 09-08-01 12:15

> [...]
> Skærm: ViewSonic 21" PT 810
> Grafikkort: ASUS V7100 GeForce 2 MX
>
> Nogen som har en idé om hvad der kan være galt?

Formentlig er det noget der kan justeres på et værksted.
Min Panasonic har det modsatte problem, skarpt midtpå og sløret i hjørnerne.
Jeg kontaktede sælgeren og han kom med en teknisk forklaring,
det var noget der skulle justeres på... billedrøret (eller hvad ved jeg).

Prøv dog alligevel at hente nyeste drivere til skærm og grafikkort,
det kan vel aldrig skade ;)

-S.