De bedste fra Melodi Grand Prix, der fik n~
Fra : Michel

Dato : 10-11-10 18:22

Hej,

Der er mange gode sange fra Melodi Grand Prix, der ikke fik én eneste
stemme. "Zero points" måtte de affinde sig med.

Har I et bud på, hvad jeres favorit 0-point-sang er?

Her er min: Spanien 1983 - Remedios Amaya: "Quién maneca mi barca" (ifølge
mit HF-spanske: "Hvem styrer mit skib")

http://www.youtube.com/watch?v=hH_Ynu0nF3I

Det var faktisk min favorit det år, men juryerne kunne åbenbart ikke lide
den. Bemærk at hun optræder uden fodtøj

Mange hilsner
Michel

Fra : Michel

Dato : 10-11-10 18:52

> Her er min: Spanien 1983 - Remedios Amaya: "Quién maneca mi barca" (ifølge
> mit HF-spanske: "Hvem styrer mit skib")

Naturligbis "Maneja" og ikke "Maneca"

Sorry for typoten!

Mvh
Michel

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-10 20:46

Michel wrote:
> [...]
>
> Her er min: Spanien 1983 - Remedios Amaya: "Quién maneca mi barca"
> (ifølge mit HF-spanske: "Hvem styrer mit skib")

Tænker på de bidrag denne vandt over i det spanske Grand Prix det år. Nøj,
de må ha' været ringe!

Michael