"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:4cdbf91b$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
KLIP
>> news:4cdaf7cf$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>>>
http://jp.dk/jptv/nyheder_erhverv/erhverv/article2241314.ece
>>>
>>> Ja, jeg skal da helt sikkert sætte mig op i et kineserfly, jeg ved jo
>>> hvor
>>> godt de mestrer at
>>> lave sikre biler, elektronik der bare virker og den høje
>>> kvalitetsstandard
>>> der generelt kommer
>>> fra kina. Prisen er klart det vigtigste her.
>>> Det er vel toppen af kinesisk ingeniørkunst der er lagt i disse flyvere
>>> som er gennemtestet
>>> efter de højeste sikkerhedsstandarder.
>>
>> Det er så men en rendyrket klon:
>>
http://www.airliners.net/photo/COMAC...700/1641271/M/
>>
> Det er så også dét de er bedst (værst?) til!
I det er tilfælde har de så byggelicens til grundflyet.
Der blev ikke lavet ret mange motorer, hvis ikke Herr Otto's princip var
blevet kopieret..
> Omend ikke andet så har de magtet at modernisere motor-bestykningen til
> nogle af de nutidige voluminøse med stort by-pass (á økonomiske), hvilket
> Kan gøre den mere langtrækkende end originalen/erne, hvilket så også er
> mere påkrævet i så stort et land!
De har også ændre hovedvingen.
Hvorom alt er, det kan ikke bruges til passagerflyvning uden en godkendelse.
Den godkendelse er den samme for alle verdens fly med mindre du flyver
experimental og det kommer dette fly næppe til !
--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !