Vacumdåse til fartpilot ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 10-11-10 02:35

Nogen der har, eller ved hvor man kan købe "vacumdåse/pumpe" til
fartpiloten på en Mitsubishi Carisma fra 98 (1.8GLS)

Den er udgået som reservedel hos Mitsubishi :o/

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Per Jensen

Dato : 10-11-10 11:59

On 10/11/10 02.34, Brian Vestergaard wrote:
> Nogen der har, eller ved hvor man kan købe "vacumdåse/pumpe" til
> fartpiloten på en Mitsubishi Carisma fra 98 (1.8GLS)
>
> Den er udgået som reservedel hos Mitsubishi :o/

Mon ikke at det er trediepart fartpilot ?

Evt. Lite-On ?

P.S. - kommer du snart og henter dine ting ?

// Per.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 10-11-10 13:04

Per Jensen har bragt dette til verden:

> Mon ikke at det er trediepart fartpilot ?

Nope original :o/

> P.S. - kommer du snart og henter dine ting ?

Hehe er fruen træt af mig igen Jeg ligger syg igen, men senest i
weekenden.

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)