Finn fanget i kø-kontrol
Fra : Mcwm

Dato : 09-11-10 21:28

Finn er nu ude med egne opfindelser, idet lovgivningen ikke slog til.

http://www.youtube.com/watch?v=YPfAArKdUoE&feature=channel

Der lukkes måske varm luft ud i indslaget, men det er gruppen sikkert
vænnet til

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-11-10 21:38

On Tue, 09 Nov 2010 21:27:33 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

> [...]
>
>http://www.youtube.com/watch?v=YPfAArKdUoE&feature=channel
>
>Der lukkes måske varm luft ud i indslaget, men det er gruppen sikkert

Gud véd om det er kighoste??

Det kan da godt være det er den vej man skal. Et enkelt dab på
gaspedalen, så skulle der være plads til indfletning - anywhere.

Og så synes jeg at det er en sjov detalje, at der kommer flammer op af
udstødningsrørene. ) Den normale motor har næppe megen indflydelse
på accellerationsevnen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 09-11-10 23:31

Den 09-11-2010 21:38, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Gud véd om det er kighoste??

Det må forelægges opfinderen, når han atter er vågnet.

> Det kan da godt være det er den vej man skal. Et enkelt dab på
> gaspedalen, så skulle der være plads til indfletning - anywhere.

Tja, mon ikke du har ret der. Jeg ville slet ikke befinde mig i samme kø
som den, slet ikke uden ørepropper

> Og så synes jeg at det er en sjov detalje, at der kommer flammer op af
> udstødningsrørene. ) Den normale motor har næppe megen indflydelse
> på accellerationsevnen.

Den vanlige motor er vel blot sat i bakgear, som bremse!

Venligst
Mcwm

Fra : Anders Majland

Dato : 09-11-10 23:59

> Og så synes jeg at det er en sjov detalje, at der kommer flammer op af
> udstødningsrørene. ) Den normale motor har næppe megen indflydelse
> på accellerationsevnen.

http://www.youtube.com/watch?v=jNTan4qAiFg&feature=channel

Med over 300mph burde den ikke skabe kø på motorvejene, men der bliver nok
et issue med hvordan får godset med uden at grille det ....

Fra : Mcwm

Dato : 10-11-10 00:04

Den 09-11-2010 23:58, Anders Majland skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=jNTan4qAiFg&feature=channel
>
> Med over 300mph burde den ikke skabe kø på motorvejene, men der bliver
> nok et issue med hvordan får godset med uden at grille det ....

Man sætter den blot til at køre med kyllinger til de lokale grillbarer

Venligst
Mcwm

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-11-10 01:53

> Gud véd om det er kighoste??
> Det kan da godt være det er den vej man skal. Et enkelt dab på
> gaspedalen, så skulle der være plads til indfletning - anywhere.

Hvis det skal være plads til egen fordel skal den jo rettes fremad i
stedet. (Det løser også problemet med at man ellers kun kan køre med
færdiglavet grillmad.)

> Og så synes jeg at det er en sjov detalje, at der kommer flammer op af
> udstødningsrørene. ) Den normale motor har næppe megen indflydelse
> på accellerationsevnen.

Den er monteret i enden af udstødningen, styres med en knap, og har ikke
andet med motoren at gøre end at den skal bruge kraften fra udstødningen
til at kaste flammerne ud.

Lidt ligesom at det er populært blandt en del af kollegerne at montere
en 'fløjte' i udstødningen. Desværre er den detalje uden afbryderknap.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-11-10 01:46

Den 09-11-2010 21:27, Mcwm skrev:
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=YPfAArKdUoE&feature=channel
> Der lukkes måske varm luft ud i indslaget, men det er gruppen sikkert

Jaja. Om ikke andet ville det da løse problemet med de der utålmodige
egoister bagved.