Bøjer mig for beviserne!
Fra : Mcwm

Dato : 09-11-10 21:17

Som tidligere nævnt af - for gruppen helt anonyme personligheder - er de
f*cking BMW-førere absolut ikke til at stole på. Som det vil kunne ses
af - også anonymt - indsendt bevismateriale, går de nu også til
yderligheder for at holde "egoisterne" i yderbanen under sloganet ; er
du først smuttet der ud bror lort, så bliver du der ud, koste hvad det vil!

I nærværende indlæg nævnes ikke navne og da slet ikke F&F(Hmmm har de
slået sig sammen og er blevet til en bajer?)

http://www.youtube.com/watch?v=qPEOWAcPtpQ

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-11-10 21:30

On Tue, 09 Nov 2010 21:16:50 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

> [...]
>du først smuttet der ud bror lort, så bliver du der ud, koste hvad det vil!

Hvis det er noget du har postet, for at forbedre det ramponerede image
BMW-førere har, så tror jeg ikke det virker.

For mig ser det faktisk også ud til at det pågældende automobil har
været udsat for en skade.

Det er vel ikke noget det selvsamme automobil har fundet på af sig
selv, og derfor er min første tanke naturligvis, at der er tale om en
talentløs fører. Hvilket ikke vækker undren her på matriklen.

>--

>I nærværende indlæg nævnes ikke navne og da slet ikke F&F(Hmmm har de
>slået sig sammen og er blevet til en bajer?)

>--

Tuborg Fine Festival! Hvor vover du at bringe denne fremragende drik
på bane i selskab med et par uduelige lastbilchauffører?

Vi overvejer endnu en fatwa.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 09-11-10 23:27

Den 09-11-2010 21:29, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Hvis det er noget du har postet, for at forbedre det ramponerede image
> BMW-førere har, så tror jeg ikke det virker.

Postet, hvem mig?

> For mig ser det faktisk også ud til at det pågældende automobil har
> været udsat for en skade.

Mon ikke alle ville redder sig en skade ved den slags kørsel?

> Det er vel ikke noget det selvsamme automobil har fundet på af sig
> selv, og derfor er min første tanke naturligvis, at der er tale om en
> talentløs fører. Hvilket ikke vækker undren her på matriklen.

Havde du fulgt mine tråde om problemerne med min, så ville du vide at de
har helt deres eget liv. Så intet kan udelukkes

> Tuborg Fine Festival! Hvor vover du at bringe denne fremragende drik
> på bane i selskab med et par uduelige lastbilchauffører?

Nu ordene kommer fra dig, så; Godt ord igen.
Ytringen er udelukkende møntet på vendingen "uduelige lastbilchauffører"
og må på ingen måde, hverken privat eller kommercielt, udnyttes i
forbindelse med ædle dråber fra ovennævnte bryggeri.

> Vi overvejer endnu en fatwa.

Nu går der sgu snart Lene E. i dem. Nå jeg må finde en tom skuffe. Jeg
skal lige i den forbindelse forhøre mig, om hvorvidt en fatwa fylder
mere end næser? Blot så logistikken er på plads.

Venligst
Mcwm - der af en eller anden grund altid får andesteg på sin fødselsdag
og muligvis på den baggrund holder en delvis hviledag i morgen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-11-10 01:38

> [...]
> selv, og derfor er min første tanke naturligvis, at der er tale om en
> talentløs fører. Hvilket ikke vækker undren her på matriklen.

Nu er det jo BMW, så det er jo ikke umuligt at de bliver lavet så de
laver underligheder, hvis føreren ikke selv kan finde ud af det.

Sådan lidt ligesom en Alfa er lavet så den rasler, ellers er det jo ikke
en Alfa.

> Tuborg Fine Festival! Hvor vover du at bringe denne fremragende drik
> på bane i selskab med et par uduelige lastbilchauffører?
> Vi overvejer endnu en fatwa.

Rettelse: Folmer overvejer en fatwa, Jeg er bedøvende ligeglad med den
bajer. Jeg kan ikke få den øl jeg helst ved have, og så gider jeg
ligesom ikke at drikke andre.

Fra : Mcwm

Dato : 10-11-10 12:03

Den 10-11-2010 01:37, Finn Guldmann skrev:

> Nu er det jo BMW, så det er jo ikke umuligt at de bliver lavet så de
> laver underligheder, hvis føreren ikke selv kan finde ud af det.

Den skal jo leve op til sit rygte!

> Sådan lidt ligesom en Alfa er lavet så den rasler, ellers er det jo ikke
> en Alfa.

Fri mig for den sammenligning. Du er jo syg i potten! Aldrig Levende
Fra Automobilet - ALFA

> Rettelse: Folmer overvejer en fatwa, Jeg er bedøvende ligeglad med den
> bajer. Jeg kan ikke få den øl jeg helst ved have, og så gider jeg
> ligesom ikke at drikke andre.

Hvad?!?! Laver de ikke kogesprit mere???

Venligst
Mcwm - der har sin første øl til gode.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-11-10 18:46

Den 10-11-2010 12:03, Mcwm skrev:
> Hvad?!?! Laver de ikke kogesprit mere???
> Mcwm - der har sin første øl til gode.

Så kan jeg bedre forstå at du ikke kender forskel på øl og kogesprit.

Fra : Martin Bak

Dato : 10-11-10 21:16

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse
> Den 10-11-2010 01:37, Finn Guldmann skrev:
>
> Venligst
> Mcwm - der har sin første øl til gode.

What? Usædvanligt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Mcwm

Dato : 11-11-10 09:23

Den 10-11-2010 21:16, Martin Bak skrev:
> What? Usædvanligt.

Tja, lidt mere usædvanligt er det, at det gælder alle former for
alkohol. Men tro mig, jeg er lige så blød i ægget uden at have drukket,
som andre er *når* de har drukket. For undertegnede er det en permanent
tilstand. (Det er så her kommentarer er helt overflødige)

Venligst
Mcwm - som nu har alle ude af huset igen. Dejligt!