Så fik vi sne
Fra : Benny

Dato : 09-11-10 11:16

Hej

Så fik vi sne her i norden.

Ok, igen var der nogle der ikke kunne finde ud af det og havnede i
grøften. ;-\

Benny

(bosidende nord for Limfjorden)

Fra : Anders Majland

Dato : 09-11-10 19:43

> Ok, igen var der nogle der ikke kunne finde ud af det og havnede i
> grøften. ;-\

Så ikke nogen i grøften men skulle nordenfjords og udover vejarbejdet i
tunnelen var der parkeret en i venstre spor i tunnelen og ind i højre spor
umiddebart efter. Ja det var hvad de sagde i trafikradioen... da jeg
endeligt nåede op ad bakken for at køre ned i tunnelen var de fjernet. Så
var der bare køen tilbage ...

Resultat: Min køretid blev +30min i forhold til normalt føre ...

Fra : oz3bto

Dato : 09-11-10 23:27

"Benny" <hojvaelde@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Danskerne kan bare ikke hitte ud af det med vinter kørsel

Nu bor jeg selv nord for limfjorden..såen ca 5-600km nord for den :P

Her til morgen lå der 30 cm ny sne og jeg skulle hente en i Gol kl 06 ..
Der er 30km.. De 30 km tog under 10min længere som normalt
Ingen biler i grøften.. ingen kaos