Koncentrer Jer om opgaven. OT
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-11-10 12:19

Der sker mange uheld ude i trafikken, fordi koncentrationen ikke er i
top.

Se nu lige her:

http://www.youtube.com/watch?v=-eqRa2-aK4A

Ude i trafikken mangler der bare af og til noget konsekvens. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 09-11-10 12:23

Den 09-11-2010 12:18, folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
>
> Se nu lige her:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=-eqRa2-aK4A
>
> Ude i trafikken mangler der bare af og til noget konsekvens. )

Hvad tror du de andre i gruppen tænker når de kommer hjem? "Vi skulle
*aldrig* have ladet de to små blive alene hjemme, med alt det OT"

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-11-10 12:26

On Tue, 09 Nov 2010 12:23:17 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Hvad tror du de andre i gruppen tænker når de kommer hjem? "Vi skulle
>*aldrig* have ladet de to små blive alene hjemme, med alt det OT"

>--

I gamle dage, da benzinen var til at betale, havde vi været ude og
køre en tur.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 09-11-10 12:46

Den 09-11-2010 12:26, folmer@rasmussen.dk skrev:
> I gamle dage, da benzinen var til at betale, havde vi været ude og
> køre en tur.

HA, det har jeg været og skal snart igen, men jeg laver jo heller ikke
noget for tiden, så jeg har jo råd....... NOT

Jaja, men skulle du ende hernede sydpå, så kan der altid blive til en
kop kaffe(Mens jeg i smug smider svigermor ud i dit automobil)

Venligst
Mcwm - som snart suser til Vordingborg, for at hente den bedre
halvdel(OK, 2/3)

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 09-11-10 19:13

"Mcwm" skrev i meddelelsen

> Hvad tror du de andre i gruppen tænker når de kommer hjem? "Vi skulle
> *aldrig* have ladet de to små blive alene hjemme, med alt det OT"

He he præcis

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-11-10 19:33

On Tue, 9 Nov 2010 19:13:03 +0100, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>"Mcwm" skrev i meddelelsen

>He he præcis

>--

Hvad bliver der tænkt på, når Mogens og Bjørn starter deres
fuldstændigt uhæmmede praleri om deres økonomiske formåen udi
anskaffelse af biler og accessories. senest en isskraber fra
Rosendahl. ))

Det passerer normalt gennem gruppen uden nogen videre kommentarer, så
lad os bare tage en eftermiddagssludder mens de andre er ude.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 09-11-10 19:37

skrev i meddelelsen news:jn4jd6pghcviu8b86f9nh9a3aajf57ik1b@4ax.com...

Hvad bliver der tænkt på, når Mogens og Bjørn starter deres
fuldstændigt uhæmmede praleri om deres økonomiske formåen udi
anskaffelse af biler og accessories. senest en isskraber fra
Rosendahl. ))
-----

ROFL - Folmer is back in "business"

-----
Det passerer normalt gennem gruppen uden nogen videre kommentarer, så
lad os bare tage en eftermiddagssludder mens de andre er ude.
-----
Absolut :)

Fra : Mcwm

Dato : 09-11-10 23:56

Den 09-11-2010 19:33, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Det passerer normalt gennem gruppen uden nogen videre kommentarer, så
> lad os bare tage en eftermiddagssludder mens de andre er ude.

Nemlig Folmer, vi gør som det passer os. De skal sgu ikke komme og tro
de er noget, de BMW-bisser

Venligst
Mcwm

Fra : Mcwm

Dato : 09-11-10 23:53

Den 09-11-2010 19:13, Mogens (K) skrev:
> "Mcwm" skrev i meddelelsen

> He he præcis

Om mindre end ti minutter mangler jeg kun fem år til jeg bliver voksen!

Venligst
Mcwm

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-11-10 01:43

Den 09-11-2010 23:52, Mcwm skrev:
> Om mindre end ti minutter mangler jeg kun fem år til jeg bliver voksen!

Nu er der jo mange forskellige aldre hvor man siges at blive voksen, så
det der kan jo ikke bruges til ret meget.

(Undtagen til at afgøre om din svigermor måske er i en interessant
alder.)

Fra : Mcwm

Dato : 10-11-10 09:58

Den 10-11-2010 01:43, Finn Guldmann skrev:
> (Undtagen til at afgøre om din svigermor måske er i en interessant
> alder.)

Her en så en fuldstændig ubrugelig oplysning, bragt udelukkende for din
skyld. Svigermor er yngre end mig og jeg mangler 5 til det store runde
femti

Venligst
Mcwm - der for nuværende, er i gang med at slide kone nr. 3 ned. Alle
tre indfinder sig til spisning d.d.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-11-10 10:18

On Wed, 10 Nov 2010 09:58:13 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Her en så en fuldstændig ubrugelig oplysning, bragt udelukkende for din
>skyld. Svigermor er yngre end mig og jeg mangler 5 til det store runde
>femti

>--

Jeg tænkte det nok. Bare en knægt.

Men tillykke med 45 alligevel.

>--

>Venligst
>Mcwm - der for nuværende, er i gang med at slide kone nr. 3 ned. Alle
>tre indfinder sig til spisning d.d.

>--

Du altforbarmende!!!

Medbringende hver sin svigermor??

Hvad giver du sådan nogen at spise?

Jeg ville personligt servere pizza og pandekager. Det kan man lempe
ind under døren, uden at lukke op.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 10-11-10 12:00

Den 10-11-2010 10:17, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Jeg tænkte det nok. Bare en knægt.

mentalt 15 og fylder dermed 16 næste gang... og sådan har det været i
mange år
> Men tillykke med 45 alligevel.

TAK, Folmer!

> Du altforbarmende!!!

Man ligger som man har redt!
> Medbringende hver sin svigermor??

Dog ikke, bl.a. af den simple årsag, at den ene svigermor befinder sig i
US of A og næppe orker at forlade stammen. Den anden er død og den
sidste sidder som bekendt fastmonteret i den gamle bimmer - hun
bortgives stadig!

> Hvad giver du sådan nogen at spise?

Den står, sædvanen tro, på and and og så lidt and. Dog ikke til
svigermor, der blot skal have opvasken bragt ud i bilen. Der kan hun så
slikke servicet og så er det vist fint.

> Jeg ville personligt servere pizza og pandekager. Det kan man lempe
> ind under døren, uden at lukke op.

Det skal i såfald være *meget* kraftige døre. Du skal bare se den
befæstning vi bruger for at holde hende på sin plad i automobilet

Venligst
Mcwm - som er gået i gang med at udhule dyret.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-11-10 18:44

Den 10-11-2010 10:17, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Jeg ville personligt servere pizza og pandekager. Det kan man lempe
> ind under døren, uden at lukke op.

Mener du ikke "lempe UD under døren"?

Når det ringer på¨døren i regnvejr, er den der med at sige "Svigermor?
hvad laver du dog her? Gå dog hjem!" måske gået af mode?

Fra : Armand

Dato : 11-11-10 14:57

Den 10-11-2010 18:43, Finn Guldmann skrev:

> Mener du ikke "lempe UD under døren"?
>
> Når det ringer på¨døren i regnvejr, er den der med at sige "Svigermor?
> hvad laver du dog her? Gå dog hjem!" måske gået af mode?

Ikke her i familien, men hér siger vi:"flyv(!) dog hjem" evt. supleret
med: "jeg hár stillet kosten frem"

--
Armand.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-11-10 17:29

Den 11-11-2010 14:57, Armand skrev:
> Ikke her i familien, men hér siger vi:"flyv(!) dog hjem" evt. supleret
> med: "jeg hár stillet kosten frem"

Du er sg* ikke bedre end Folmer med det der med kaffen, skærmen og
tastaturet.

Fra : Armand

Dato : 11-11-10 18:17

Den 11-11-2010 17:29, Finn Guldmann skrev:

> Du er sg* ikke bedre end Folmer med det der med kaffen, skærmen og
> tastaturet.

g den er faktisk SÅ indgroet iblandt mine faste fraser, at jeg end ikke
læste hvad der egentlig stod:
Optakten hér har altid været: "Svigermor, stå dog ikke derude i
regnen(!)..."

--
Armand.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-11-10 19:35

On Thu, 11 Nov 2010 14:57:18 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Ikke her i familien, men hér siger vi:"flyv(!) dog hjem" evt. supleret
>med: "jeg hár stillet kosten frem"

>--

Her på matriklen er det en tradition til Sct. Hans. og man må endelig
ikke glemme tillægsspørgsmålet dagen efter:

Hva' fanden?? Er du her endnu??

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-11-10 13:54

> [...]
> Se nu lige her:
> http://www.youtube.com/watch?v=-eqRa2-aK4A
> Ude i trafikken mangler der bare af og til noget konsekvens. )

Den har været bragt før, men bliver ikke mindre sjov af det.

Apropos, det med konsekvens altså, var der ikke en engang herinde der
barkte en historie om en der havde henvendt sig til føreren af et mobil,
der havde optrådt ret uheldigt i trafikken, med spørgsmålet om han
virkelig fadt det passende at udsætte hans børn på bagsædet for den fare
han lige havde udsat dem for, hvorefter konen, ved siden af, begyndte at
banke manden?

(Måske man kunne sælge svigermødre til det formål hvis de blev udstyret
med en eller anden form for et håndvåben?)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-11-10 14:08

On Tue, 09 Nov 2010 13:53:58 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Den har været bragt før, men bliver ikke mindre sjov af det.

>--

Det er en klassiker.

> [...]

>virkelig fadt det passende at udsætte hans børn på bagsædet for den fare
>han lige havde udsat dem for, hvorefter konen, ved siden af, begyndte at

Det ville jeg finde yderst passende. Det eneste fornuftige, kvindfolk
nogensinde har lavet i et automobil. )

>--

>(Måske man kunne sælge svigermødre til det formål hvis de blev udstyret
>med en eller anden form for et håndvåben?)

>--

Ikke nok med at du sov længe i dag.

Du har glemt at tage din medicin.

En bevæbnet svigermor!!?? Er du da bindegal??

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-11-10 14:18

Den 09-11-2010 14:08, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Ikke nok med at du sov længe i dag.

Det kunne jo være omvendt - at jeg ikke var kommet i seng endnu.

> Du har glemt at tage din medicin.

Jer er ikke sikker på 'inflammatorisk' hører ind under det du tænker på.
De sidste piller jeg fik var nemlig anti-sådan noget. Og det er i øvrigt
over et halvt år siden jeg løb tør for dem.

> En bevæbnet svigermor!!?? Er du da bindegal??

Jeg beklager min manglende erfaring udi svigermødre.

Fra : Mcwm

Dato : 09-11-10 18:17

Den 09-11-2010 14:17, Finn Guldmann skrev:
> Jeg beklager min manglende erfaring udi svigermødre.

Jeg har en du kan få!! Subsidiært låne, mod at hun under ingen
omstændigheder sendes tilbage bevæbnet!

Venligst
Mcwm

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-11-10 01:40

Den 09-11-2010 18:17, Mcwm skrev:
> Jeg har en du kan få!! Subsidiært låne, mod at hun under ingen
> omstændigheder sendes tilbage bevæbnet!

Nu har jeg holdt mig fri af dem så længe, hvorfor skulle jeg så begynde
nu?

Fra : Mcwm

Dato : 10-11-10 10:00

Den 10-11-2010 01:40, Finn Guldmann skrev:
> Nu har jeg holdt mig fri af dem så længe, hvorfor skulle jeg så begynde
> nu?

for at støtte os andre. Men der træder egoismen ind hva

Venligst
Mcwm - som slet ikke er her.