Vinter plads til MC Frederiksberg/københav~
Fra : christian.neess@gmai~

Dato : 09-11-10 00:25

Hej MC'er
Jeg leder efter et sted min MC kan stå for vinteren.
Dele garage, eller nogen som har vinter opbevaring af mc.

Ingen krav til det er lige midt i centrum, om det er uden for byen(i
rimelig afstand) eller hvordan er under ordnet bare den står trygt og
godt

Glæder mig til at høre om forslag.
Mvh
Christian

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-11-10 22:02

> [...]
> Ingen krav til det er lige midt i centrum, om det er uden for byen(i
> rimelig afstand) eller hvordan er under ordnet bare den står trygt og

Jeg har samme 'problem', og jeg ved heller ikke helt endnu hvordan jeg
løser det.. Jeg har tidligere brugt forhandlere, men det er dyrt og
besværligt, desuden kan man heller ikke lige komme til den hvis man har
lyst.

Så har jeg også brugt det at leje et rum ved et opmagasineringsfirma.
Det er praktisk og den står fint og tempereret, men det er lidt for dyrt
efter min smag (jeg gav 450 kr/md for 4 m^2, som lige var stort nok til
at jeg kunne møve den ind). Og der er heller ingen lys i rummet, ellers
kunne det være rart hvis man kunne komme til at fikse ting / polere osv.
i løbet af vinteren.

Min tredje mulighed er at køre den til Jylland og have den stående i
mine forældres garage. Det har jeg også udnyttet én gang før. Men der er
det lidt en joker hvorvidt vejret pludselig tager et skift mod det
rigtigt kolde. Næste weekend ser ok ud, men jeg ville helst trække den
et par uger mere, så jeg skal undvære den så kort tid som muligt.

Dit navn siger mig forresten noget - har du gået på HTX i Middelfart?
For så kender du Rasmus A. som jeg gik i klasse med..

--
Mvh. Martin

Fra : Neess

Dato : 10-11-10 02:59

On 9 Nov., 23:02, Martin Sørensen <demolit...@laxity.dk.invalid>
wrote:

> [...]
> kunne det v re rart hvis man kunne komme til at fikse ting / polere osv.
> i l bet af vinteren.
>
> Min tredje mulighed er at k re den til Jylland og have den st ende i
> mine for ldres garage. Det har jeg ogs udnyttet n gang f r. Men der er
> det lidt en joker hvorvidt vejret pludselig tager et skift mod det
> rigtigt kolde. N ste weekend ser ok ud, men jeg ville helst tr kke den
> et par uger mere, s jeg skal undv re den s kort tid som muligt.
>
> Dit navn siger mig forresten noget - har du g et p HTX i Middelfart?
> For s kender du Rasmus A. som jeg gik i klasse med..

Jeg fandt lige
http://www.cityselfstorage.dk
Dem vil jeg give et kald.
Men ja kunne ogsåvære hyggeligt at leje en garage.

Jeg har gået på HTX, og kender godt Rasmus og Mads fra din klasse.
Ikke så meget jeg har fået snakket med dem på det sidste.

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 09-11-10 23:16

<christian.neess@gmail.com> Hej MC'er
[...]

Jeg sad lige og tænkte lidt over evt. leje af plads.

I Esbjerg har vi en BOXIT (www.boxit.dk) og jeg kan se der kommer en omkring
København i 2011.

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men der "burde" man vel også kunne
"opbevare" en motorcykel ....

/Jens S., Esbjerg

Fra : Søren K.

Dato : 11-11-10 20:10

"Jens S., Esbjerg" <NoRespond@a.dk> wrote in

> [...]
>
> Ingen krav til det er lige midt i centrum, om det er uden for byen(i
> rimelig afstand) eller hvordan er under ordnet bare den står trygt og

Check også http://www.triumphcity.dk/
Jeg kender ejeren, John, som en flink og hyggelig fyr.

Mvh. Søren K.

Fra : Kasper

Dato : 16-11-10 19:57

Den 09-11-2010 23:15, Jens S., Esbjerg skrev:
> [...]
> omkring København i 2011.
>
> Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men der "burde" man vel også

Det kan det. Jeg kontaktede dem selv for 14 dage siden om det. Det
mindste rum de har til dette koster 480kr. pr mdr. Kravet er så at der
ikke være nogen form for brændbare væsker på mc'en....

Fra : Neess

Dato : 10-11-10 06:05

On 10 Nov., 10:59, Neess <christian.ne...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Ikke så meget jeg har fået snakket med dem på det sidste.- Skjul tekst i anførselstegn -

Jeg ringede til dem, og de havde en plads til 250,- pr. mdr.

Hvis man havde været nogen stykker om en garage ville det nok have
været det billigste. Men tiden er jo knap

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-11-10 18:15

> Jeg ringede til dem, og de havde en plads til 250,- pr. mdr.
> Hvis man havde været nogen stykker om en garage ville det nok have
> været det billigste. Men tiden er jo knap

Det er jo det. Når du siger 250 kr for en plads, er det så for et eget
rum eller bare en plads i et stort rum? Hvis det er for eget rum, så
lyder det rimeligt i mine ører.

Det var nemlig ved CCS i Skovlunde at jeg havde et rum i sin tid, og det
var som sagt 450 kr per måned for 2 år siden.

--
Mvh. Martin

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-11-10 18:22

> Det var nemlig ved CCS i Skovlunde at jeg havde et rum i sin tid, og det
> var som sagt 450 kr per måned for 2 år siden.

CSS skulle der self. have stået..

--
Martin

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-11-10 20:54

> Jeg ringede til dem, og de havde en plads til 250,- pr. mdr.
> Hvis man havde været nogen stykker om en garage ville det nok have
> været det billigste. Men tiden er jo knap

Jeg har netop kørt motorcyklen til opbevaring. Jeg udnyttede det gode
vejr i lørdags og kørte den til Jylland, hvor den nu står i mine
forældres garage.. Så kan den stå fint der indtil vi forhåbentligt får
godt vejr i marts.

--
Mvh. Martin

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-11-10 08:17

"christian.neess@gmail.com" <christian.neess@gmail.com> crashed Echelon
writing news:a43cb294-1edc-45d5-a085-
78d8f51a2b33@z9g2000yqz.googlegroups.com:

> Ingen krav til det er lige midt i centrum, om det er uden for byen(i
> rimelig afstand) eller hvordan er under ordnet bare den står trygt og
> godt

Mener at forhandlere som Aagensen og Enghave motor stadig dyrker
opbevaring.

Selv har jeg fået plads hos Lydmuren i Stenløse, men der havde de krav om
at man skulle være kunde af værkstedet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Neess

Dato : 17-11-10 03:16

On 16 Nov., 19:56, Kasper <kbstaal-forpulets...@gmail.com> wrote:

> Det kan det. Jeg kontaktede dem selv for 14 dage siden om det. Det
> mindste rum de har til dette koster 480kr. pr mdr. Kravet er s at der
> ikke v re nogen form for br ndbare v sker p mc'en....

Det er et fælles rum man får til de 250,-
Så ens MC kommer til at hygge sig med andre cykler. Der er adgang til
lokalet i kontorets åbningstider, ellers har man ikke mulighed for at
komme til den.