Mine påstande om BMW-førere. Dokumentation~
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 08-11-10 20:54

Nogen af de der BMW-førere er altså lidt alternative:

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article8093315.ab

Jeg er ked af, at det er på svensk, men opstår der tvivl, så hjælper
jeg gerne med en oversættelse. .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 08-11-10 20:55

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
>
> http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article8093315.ab
>
> Jeg er ked af, at det er på svensk, men opstår der tvivl, så hjælper

Havde det stået på fransk, så havde det da været til at læse...;)

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-11-10 04:00

Den 08-11-2010 20:53, folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
> http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article8093315.ab
> Jeg er ked af, at det er på svensk, men opstår der tvivl, så hjælper

Måske er det meget godt man aldrig blev BMW-forhandler.

Fra : Mcwm

Dato : 09-11-10 08:40

> [...]
>
> http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article8093315.ab
>
> Jeg er ked af, at det er på svensk, men opstår der tvivl, så hjælper

Det bringer så glade minder, fra den gang jeg hentede min egen. De
minder de minder...

Venligst
Mcwm