Nu er det jul !
Fra : Bjørn J.

Dato : 08-11-10 20:18

Kiggede lige på Trafikkens webkameraer i KBH-området.

Julen er kommet til Kjøvenhavnerne !

www.trafikken.dk

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 08-11-10 20:39

On Mon, 8 Nov 2010 20:18:22 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>Kiggede lige på Trafikkens webkameraer i KBH-området.
>
>Julen er kommet til Kjøvenhavnerne !
>
>www.trafikken.dk

>--

Det er nok bare mig, men jeg kan ikke se noget julet dér.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 08-11-10 20:54

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er nok bare mig, men jeg kan ikke se noget julet dér.

Du skal vaske leverpostejen af dine briller, skal du ..

http://www.trafikken.dk/wimpdoclet.asp?page=document&objno=85132#MTV2

Det sner/sluder da fint og giver et lille hvidt lag.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 08-11-10 20:59

On Mon, 8 Nov 2010 20:53:50 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>http://www.trafikken.dk/wimpdoclet.asp?page=document&objno=85132#MTV2
>
>Det sner/sluder da fint og giver et lille hvidt lag.

Jeg beklager, men jeg har bopæl mindre end 3 km. fra det øverste
kamera - det ved Lyngby - og det må være skidt på linsen, for det
eneste der sker her, er at der blæser lidt blade rundt i luften.

Svenskerne derimod! De forventer hård vind og op til 20 cm. sne i nat.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 08-11-10 21:57

> Jeg beklager, men jeg har bopæl mindre end 3 km. fra det øverste
> kamera - det ved Lyngby - og det må være skidt på linsen, for det
> eneste der sker her, er at der blæser lidt blade rundt i luften.

Man da heller aldrig regne med DMI's vejrradar:

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/radar.htm

> Svenskerne derimod! De forventer hård vind og op til 20 cm. sne i nat.

Det har de garanteret fortjent.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 08-11-10 22:03

On Mon, 8 Nov 2010 21:57:05 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

>Man da heller aldrig regne med DMI's vejrradar:
>
>http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/radar.htm

>--

Det kunne godt se ud som om der er noget lige om hjørnet.

>--

>Det har de garanteret fortjent.

>--

Det hersker der overhovedet ingen tvivl om. .o))

Og det er først den 1.dec. at de skal have vintersutterne monteret.
Det kan kun ende galt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 08-11-10 23:24

De skrev i meddelelsen news:c5pgd655k1f7ntpbopjfj1r1v3pg6caidi@4ax.com...

>Det har de garanteret fortjent.

Hmm i radioen sagde de 2 cm sne,,,

> Og det er først den 1.dec. at de skal have vintersutterne monteret.
> Det kan kun ende galt.

Alle har stort set skiftet her

Fra : Mcwm

Dato : 08-11-10 23:53

Den 08-11-2010 23:23, Mogens (K) skrev:
> Alle har stort set skiftet her

Så må de hellere får det gjort færdig. Stort set er lidt havlgjort

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-11-10 11:09

On Mon, 08 Nov 2010 23:52:43 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Så må de hellere får det gjort færdig. Stort set er lidt havlgjort

>--

Kan man ikke besvære sig over det ene, så vælger man bare det andet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 09-11-10 11:12

Den 09-11-2010 11:09, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Kan man ikke besvære sig over det ene, så vælger man bare det andet.

JAJA, nogen sagde jo "Nu er det jul". Så skruer vi op for hyggen

Venligst
Mcwm - der forøvrigt hader julen

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 09-11-10 06:16

"Mogens (K)" skrev i meddelelsen

> Hmm i radioen sagde de 2 cm sne,,,

Det endelige resultat her til morgen blev 0 cm, men onsdag skulle blive
dagen, hvor det i særligt i øst blir alvorligt...

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-11-10 11:11

On Tue, 9 Nov 2010 06:15:47 +0100, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>"Mogens (K)" skrev i meddelelsen

>Det endelige resultat her til morgen blev 0 cm, men onsdag skulle blive
>dagen, hvor det i særligt i øst blir alvorligt...

>--

Har du kigget vejkameraer på f.eks. E4 til Stockholm?

Det er så vidt jeg kan se ikke 0 cm. hele vejen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-11-10 11:08

On Mon, 8 Nov 2010 23:23:43 +0100, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>Hmm i radioen sagde de 2 cm sne,,,

>--

Her http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8094099.ab taler de også
om 2, men decimeter.

Det var også en af de ting jeg skulle vænne mig til da jeg begyndte at
køre i sverige. At de bruger decimeter.

>--

>Alle har stort set skiftet her

>--

Det ser jo også ud til at være rettidig omhu.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : oz3bto

Dato : 09-11-10 17:24

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh/Bjørn J.
> Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Pjat ..... Sådan skal det se ud
http://www.scootergalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=84318

Iøvrigt 14 dage siden det blev optaget