Chevrolet Spark Radio/USB
Fra : SØren Jakobsen

Dato : 07-11-10 02:23

Hej,

Jeg netop fået leveret sådan en Chevrolet Spark. I den sidder der en
radio med mulighed for at tilslutte USB (via ISB mini), er der nogle
der ved om man evt kan tilsluttet sin bærbare til dette stik og styre
mediaplayer, og kan man tilslutte en IPod og styre den? Jeg har prøvet
uden held. Manualen nævner kun dette meget sporadisk. . .

Søren

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-11-10 10:32

"SØren Jakobsen" <globenmeister@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Sandsynligvis ikke!
Jeg vil tro, at din radio kan håndtere FAT32 formateret hukommelse. Dvs. en
USB memorystick, harddisk eller en Mp3afspiller, der er FAT32 formatteret
(De fleste) De styres alle fra radioens interface.

Jeg har selv en Sony radio i bilen med tilhørende USB-indgang. Jeg har
prøvet om min iPhone kunne virke i den, men nej. Jeg kan dog afspille fra
den via AUX indgangen med en ledning fra MiniJackstikket.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk