Rigtige venner...
Fra : JBH

Dato : 06-11-10 20:48

http://ekstrabladet.dk/112/article1446375.ece
"
Den 22-årige var fuld. Han havde en promille på mindst 1,20, og hans Toyota
Carina kørte på nedslidte dæk. Desuden mener bilinspektøren, at den 22-årige
kørte mindst 70 kilometer i timen, hvor han højst måtte køre 40 km/t.

Tidligt lørdag morgen kørte han en kammerat hjem til Frederiksværk.
Kammeraten kørte den 22-åriges bil, men da han var sat af, overtog den
22-årige selv rattet og kørte mod bopælen. Han havde ellers intet kørekort.
Det tog politiet den 20. juli på grund af spirituskørsel.

Fra : Mikael

Dato : 06-11-10 14:00

On 6 Nov., 20:48, "JBH" <skodkont...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> 22-årige selv rattet og kørte mod bopælen. Han havde ellers intet kørekort.
> Det tog politiet den 20. juli på grund af spirituskørsel.

Endnu en trist skæbne uden for pædagogisk rækkevidde, bur ham inde og
lad ham aldrig få lov at sidde bag et rat mere.

Mikael

Fra : Ivan Madsen

Dato : 06-11-10 21:27

On Sat, 6 Nov 2010 13:00:06 -0700 (PDT), Mikael <miklarsen@gmail.com>
wrote:

>Endnu en trist skæbne uden for pædagogisk rækkevidde, bur ham inde og
>lad ham aldrig få lov at sidde bag et rat mere.

Jeg er enig - men desværre rækker samfundets evner til at holde folk
fra et rat nogenlunde lige så langt som fra at holde folket fra at
køre for stærkt. Det er muligt, de slår med hammeren en gang imellem -
men indtil da kører man da bare videre i en ikke indregistreret Sierra
fra 82 med rust i stedet for bærende dele. *suk*

Fra : alexbo

Dato : 07-11-10 12:16

"JBH" skrev

> [...]
> 22-årige kørte mindst 70 kilometer i timen, hvor han højst måtte køre 40

"Politiassistenten, der var ansat ved Politiets Efterretningstjeneste i
afdelingen for organiseret kriminalitet, gik i højre side af den smalle
Brederødvej ud for Kregme Skole
Det var mørkt, regnfuldt og der var dårlig sigtbarhed, og Daniel Larsen
opdagede ikke den 51-årige, før han ramte ham."

http://ekstrabladet.dk/112/article1446482.ece

Man skulle så tro at en politimand ville vide bedre end at gå i højre side
af vejen på en uoplyst landevej i nattemørket.

Faktisk skal man gå i venstre side.
Stk. 2. Gående, som benytter kørebanen, skal gå yderst i venstre side i
færdselsretningen

mvh
Alex Christensen

Fra : Leif Neland

Dato : 07-11-10 14:58

Den 07-11-2010 12:16, alexbo skrev:

> [...]
>
> Man skulle så tro at en politimand ville vide bedre end at gå i højre side
> af vejen på en uoplyst landevej i nattemørket.

Han var på en hemmelig mission, og ville ikke ses...

Fra : JBH

Dato : 07-11-10 20:42

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Han var på en hemmelig mission, og ville ikke ses...

Eller også var fuld, som spritbilisten..