Et godt Usenet binary download program??
Fra : -Domald

Dato : 08-08-01 10:29

Hej,
Hvor finder man et godt Usenet binary download program?? Dem jeg har prøvet
til Mac har været elendige.

eolake@maccreator.com

Fra : Jesper

Dato : 08-08-01 10:42

-Domald <see.my.address@my.sig> wrote:

> Hej,
> Hvor finder man et godt Usenet binary download program?? Dem jeg har prøvet
> til Mac har været elendige.
>

> eolake@maccreator.com

YA-Newswatcher 5 er glimrende til formålet, til billeder er Diiva sagen.
--
Jesper.

Fra : -Eolake

Dato : 08-08-01 10:55

> YA-Newswatcher 5 er glimrende til formålet, til billeder er Diiva sagen.
> --

Diiva.com skriver:
"Due to the nature of images available in Internet newsgroups, Diiva is
intended for mature audiences only. Please do not download the software if
you are not comfortable with adult content."

Det fatter jeg ikke. Jeg kunne aldrig *drømme* om at downloade billeder
med nøgne pi'r. Jeg samler på billeder af norske stavkirker, det er det jeg
skal bruge en heavy-duty downloader til!

Eolake@DOMAI.com

--

http://DOMAI.com

Fra : Jesper

Dato : 08-08-01 12:42

-Eolake <see.my.address@my.sig> wrote:

> [...]
> med nøgne pi'r. Jeg samler på billeder af norske stavkirker, det er det jeg
> skal bruge en heavy-duty downloader til!

Jamen så må du jo finde en newsgroup med norske stavkirker og deslige,
men det som producenterne af Diiva bekymre sig om er at du i din søgen
efter norske stavkirker sådan rent tilfældigt skulle komme til at
downloade "slemme" billeder fra
alt.binaries.pictures.erotica.teen.female.fuck i din søgen efter
stavkirker i denne!
--
Jesper.

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 08-08-01 16:48

> Det fatter jeg ikke. Jeg kunne aldrig *drømme* om at downloade billeder
> med nøgne pi'r. Jeg samler på billeder af norske stavkirker, det er det jeg
> skal bruge en heavy-duty downloader til!

Samme her. Omvendt køn...

S.
--
Kultur: www.manifestfetishclub.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 08-08-01 18:48

-Eolake <see.my.address@my.sig> wrote:

> Jeg samler på billeder af norske stavkirker, det er det jeg
> skal bruge en heavy-duty downloader til!

Erhh sårn af måske kommende interesse, hvilken nyhedsgrupper finder man
disse lækkerier i?

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk