Select og CCS
Fra : Nicolai Hansen

Dato : 08-08-01 10:34

Er det helt umuligt at formatere teksten i en <select> dropdown doks?

Jeg vil gerne have en mindre skriftstørrelse, samt en mindre "kasse"

Håber nogen kan hjælpe, PFT.

NH

Fra : Marc Eley

Dato : 08-08-01 15:53

"Nicolai Hansen" <nh@niels-burcharth.dk> wrote in message
> Er det helt umuligt at formatere teksten i en <select> dropdown doks?
>
> Jeg vil gerne have en mindre skriftstørrelse, samt en mindre "kasse"

Du kan sagtens style nogle attributter, som fx. baggrundsfarve og
tekstfarve.
Rammen rundt omkring boxen er lidt mere tricky: Explorer 5.5 kan ikke,
Explorer 6 beta kan vist godt, Netscape 6 kan godt, Netscape 4 - tja.., IE
mac kan ikke. (Det er lige hvad jeg kan komme på)

Kort sagt prøv dig frem.

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-08-01 21:48

Nicolai Hansen <nh@niels-burcharth.dk> skrev

> Håber nogen kan hjælpe, PFT.

Hvad er en PFT? Den kode har jeg ikke hørt om før

--
Allan

Fra : Jørn Andersen

Dato : 08-08-01 22:48

On Wed, 8 Aug 2001 22:48:03 +0200, "Allan Vebel" <allan@vebel.dk>
wrote:

>Nicolai Hansen <nh@niels-burcharth.dk> skrev

>Hvad er en PFT? Den kode har jeg ikke hørt om før

Mon ikke det er "På Forhånd Tak" (= TIA: "Thanks In Advance") ?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-08-01 23:30

Jørn Andersen <jorn.a@email.dk> skrev

> Mon ikke det er "På Forhånd Tak"

Det havde jeg gættet på, men hvorfor så ikke skrive det fuldt ud - der er jo
masser af plads.

Hvorfor skal vi gætte os til hvad en forkortelse betyder?

Forkortelser kan være meget godt i en tabel hvor der ikke er plads til den
fulde ordlyd (hvis det eller er forklaret hvad det betyder), men i disse
grupper bør forkortelser der ikke er nødvendige undgås, så alle forstå det
med det samme - der er jo masser af plads til den fulde ordlyd.

Nu får jeg sikket på puklen af Knud for at være off topic - er det ikke
sådan det hedder

--
Allan
It is simple, stupid - keep it simple.

Fra : J.C. Voss

Dato : 09-08-01 00:45

Allan Vebel <allan@vebel.dk> wrote:

> Nu får jeg sikket på puklen af Knud for at være off topic - er det ikke
> sådan det hedder

Det hedder OT Allan, ikke off topic. (-:

--
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | Remember Occam's razor? |