Insignia
Fra : Armand

Dato : 06-11-10 05:16

Holdt bag en Insignia i trafikken i dag.
Den pralede tydeligt med et 'turbo' skilt på bagklappen, men det første
der fangede min opmærksomhed var to stk. udstødningsrør.

Og så er det jeg er i tvivl om det er V6'eren jeg har mødt, eller om der
også er to potter på de mindre turbo-modeller!?

Anyone?

--
Armand

Fra : Henrik B.

Dato : 07-11-10 22:12

> [...]
>
> Og så er det jeg er i tvivl om det er V6'eren jeg har mødt, eller om der
> også er to potter på de mindre turbo-modeller!?

Den "almindelige" 2,0T har også to afgangsrør....

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst: