/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
saab klub danmarks hjemmeside ?
Fra : -


Dato : 05-11-10 18:42

Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
www.saabklubdanmark.dk

/Claus

 
 
Mogens \(K\) (05-11-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 05-11-10 18:56

"-" skrev i meddelelsen news:4cd44200$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...

> Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
> www.saabklubdanmark.dk

Betalingsstandsning?

CL (06-11-2010)
Kommentar
Fra : CL


Dato : 06-11-10 03:24

Den 05-11-2010 18:56, Mogens (K) skrev:
> "-" skrev i meddelelsen news:4cd44200$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...
>> Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
>> www.saabklubdanmark.dk
>
> Betalingsstandsning?
>
Rofl

--
H
Carsten Larsen

folmer@rasmussen.dk (06-11-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 06-11-10 10:47

On Fri, 5 Nov 2010 18:56:14 +0100, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>"-" skrev i meddelelsen news:4cd44200$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
>> www.saabklubdanmark.dk
>
>Betalingsstandsning?

>--

Nu er det vel ikke noget du har fra en svensk kilde, som Henrik B.
ikke er helt enig med? )

--

Venlig hilsen
Folmer

Mogens \(K\) (06-11-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 06-11-10 15:56

skrev i meddelelsen news:bt8ad6d9bfqtgpmm2ehbmbavlgd0g6r79d@4ax.com...

> Nu er det vel ikke noget du har fra en svensk kilde, som Henrik B.
> ikke er helt enig med? )

He he denne gang er det ikke fra DI.se

Bjørn J. (06-11-2010)
Kommentar
Fra : Bjørn J.


Dato : 06-11-10 11:16


"Mogens (K)" <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> skrev i en meddelelse
news:4cd44536$0$23763$14726298@news.sunsite.dk...

KLIP

>> Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
>> www.saabklubdanmark.dk
>
> Betalingsstandsning?

Maskinhaveri? )

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !



Martin [6000] (05-11-2010)
Kommentar
Fra : Martin [6000]


Dato : 05-11-10 20:19

Den Fri, 05 Nov 2010 18:42:29 +0100 skrev -:

> Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
> www.saabklubdanmark.dk

Den er vel blevet hacket igen-igen som sædvanlig...

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

folmer@rasmussen.dk (06-11-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 06-11-10 10:53

On Fri, 05 Nov 2010 18:42:29 +0100, - <""cbp33\"@hot(-)mail.com">
wrote:

>Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
>www.saabklubdanmark.dk

>--

Jeg synes du skulle skamme dig. )

At sparke til folk der allerede ligger ned, det er usportsligt.

Indtil for ganske få dage siden ville jeg have sagt, at Henrik B.
fluks ville komme og give os en både fornuftig og velunderbygget
forklaring, men han har holdt meget lav profil her på det sidste.

Måske kommer det bare ind under begrebet "Shit happens".

--

Venlig hilsen
Folmer

Mogens \(K\) (06-11-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 06-11-10 15:55

skrev i meddelelsen news:739ad69a7lhk57g0sgfhgh6bmv334sf45d@4ax.com...

> ...han har holdt meget lav profil her på det sidste.
--------

Han har helt sikkert fået nye mere "kvindelige" interesser o))


Ivan Madsen (06-11-2010)
Kommentar
Fra : Ivan Madsen


Dato : 06-11-10 16:19

On Sat, 6 Nov 2010 15:55:17 +0100, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>skrev i meddelelsen news:739ad69a7lhk57g0sgfhgh6bmv334sf45d@4ax.com...
>
>> ...han har holdt meget lav profil her på det sidste.
>--------
>
>Han har helt sikkert fået nye mere "kvindelige" interesser o))

du siger da ikke han har købt en Fiat 500? ))

Mogens \(K\) (06-11-2010)
Kommentar
Fra : Mogens \(K\)


Dato : 06-11-10 16:44

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen
news:pesad6hi1p01g56chhq7g292pbu58eubjv@4ax.com...

> du siger da ikke han har købt en Fiat 500? ))

He He ja der sgu mange kvinder, der kører i sån een, men Henrik B køber
næppe en Fiat...


Ivan Madsen (06-11-2010)
Kommentar
Fra : Ivan Madsen


Dato : 06-11-10 16:48

On Sat, 6 Nov 2010 16:44:11 +0100, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen
>news:pesad6hi1p01g56chhq7g292pbu58eubjv@4ax.com...
>
>> du siger da ikke han har købt en Fiat 500? ))
>
>He He ja der sgu mange kvinder, der kører i sån een, men Henrik B køber
>næppe en Fiat..


Det gør han nok ikke!

Henrik B. (07-11-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 07-11-10 22:00

> skrev i meddelelsen news:739ad69a7lhk57g0sgfhgh6bmv334sf45d@4ax.com...
>
>> Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
>> www.saabklubdanmark.dk
>
> Jeg synes du skulle skamme dig. )
>
> At sparke til folk der allerede ligger ned, det er usportsligt.
>
> Indtil for ganske få dage siden ville jeg have sagt, at Henrik B.
> fluks ville komme og give os en både fornuftig og velunderbygget
> forklaring, men han har holdt meget lav profil her på det sidste.

Har ingen relation til siden såååeee.....

> Måske kommer det bare ind under begrebet "Shit happens".

Jep, dem har de en del af... *LOL*

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/


Henning Præstegaard (06-11-2010)
Kommentar
Fra : Henning Præstegaard


Dato : 06-11-10 21:31

Den 06.11.2010 kl. 16:47 skrev Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com>:

>>> du siger da ikke han har købt en Fiat 500? ))
>>>
>> He He ja der sgu mange kvinder, der kører i sån een, men Henrik B køber
>> næppe en Fiat..
>>
> Det gør han nok ikke!
>
Hvorfor ikke? Der var da en af SAAB modellerne der var udviklet sammen med
FIAT

mvh
Henning

KASO (07-11-2010)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 07-11-10 18:10


"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i meddelelsen
news.vlrm9dh9o3vrwi@vista...
Den 06.11.2010 kl. 16:47 skrev Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com>:

>>> du siger da ikke han har købt en Fiat 500? ))
>>>
>> He He ja der sgu mange kvinder, der kører i sån een, men Henrik B køber
>> næppe en Fiat..
>>
> Det gør han nok ikke!
>
Hvorfor ikke? Der var da en af SAAB modellerne der var udviklet sammen med
FIAT

mvh
Henning
---------------------------------------------------------------------------------

Jeps - og dieselmotorerne bliver da også leveret af Fiat den dag idag - til
begge de biler de sælger


Henrik B. (07-11-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 07-11-10 22:04

> "KASO" skrev i meddelelsen
> news:4cd6dd7f$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeps - og dieselmotorerne bliver da også leveret af Fiat den dag idag -
> til begge de biler de sælger

Nope! Motoren bliver bygget af Opel i Tyskland (dog oprindelig udviklet af
Fiat/GM).
Forskelle er at Saab har været ind over GM's udgave af motoren og stået for
størstedelen af applikationen. Det gør også at Saab's udgave er den mindst
forurenende motor i klassen, med kun 119 g/CO2 (180 Hk).

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/


KASO (08-11-2010)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 08-11-10 21:03


"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
news:4cd7148f$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "KASO" skrev i meddelelsen
>> news:4cd6dd7f$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Jeps - og dieselmotorerne bliver da også leveret af Fiat den dag idag -
>> til begge de biler de sælger
>
> Nope! Motoren bliver bygget af Opel i Tyskland (dog oprindelig udviklet af
> Fiat/GM).
> Forskelle er at Saab har været ind over GM's udgave af motoren og stået
> for størstedelen af applikationen. Det gør også at Saab's udgave er den
> mindst forurenende motor i klassen, med kun 119 g/CO2 (180 Hk).
>

At Opel bygger den, ændrer ikke ved, at det er en Fiatmotor - ligesom når
Renault står bag Opel/Nissan/Renault-varevognene, selv om Vauxhall leverer
produktionskapacitet eller Suzuki har fået lov til at licensproducere Fiats
1.3 diesel.

Mht. forurening, er motorstyringen skruet sammen for at kunne kaldes
"miljøbil" i Sverige, hvor den lige kniber sig under grænsen. Dette sker så
på bekostning af andre egenskaber, som er prioriteret højere hos f.eks.
Alfa. Det er helt almindeligt, at man justerer ifht. forskellige markeders
afgifter og lovgivning. Samme resultat kunne være nået hos enhver tuner med
et rullefelt, hvis man ønskede det.


Henrik B. (08-11-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 08-11-10 21:37

> "KASO" skrev i meddelelsen
> news:4cd85793$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Forskelle er at Saab har været ind over GM's udgave af motoren og stået
>> for størstedelen af applikationen. Det gør også at Saab's udgave er den
>> mindst forurenende motor i klassen, med kun 119 g/CO2 (180 Hk).
>
> At Opel bygger den, ændrer ikke ved, at det er en Fiatmotor -

Som jeg også skrev! Men det er ikke Fiat som leverer...

> Mht. forurening, er motorstyringen skruet sammen for at kunne kaldes
> "miljøbil" i Sverige, hvor den lige kniber sig under grænsen. Dette sker
> så på bekostning af andre egenskaber, som er prioriteret højere hos f.eks.
> Alfa.

Hvad er det for egenskaber du taler om? For Alfa motoren forurener ikke kun
30% mere, den har også væsentlig færre heste og moment, ved højere rpm....

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/


KASO (08-11-2010)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 08-11-10 23:56


"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
news:4cd85fca$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "KASO" skrev i meddelelsen
>> news:4cd85793$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Forskelle er at Saab har været ind over GM's udgave af motoren og stået
>>> for størstedelen af applikationen. Det gør også at Saab's udgave er den
>>> mindst forurenende motor i klassen, med kun 119 g/CO2 (180 Hk).
>>
>> At Opel bygger den, ændrer ikke ved, at det er en Fiatmotor -
>
> Som jeg også skrev! Men det er ikke Fiat som leverer...

Jo - det er blot Opel, der leverer produktionskapacitet.

>
>> Mht. forurening, er motorstyringen skruet sammen for at kunne kaldes
>> "miljøbil" i Sverige, hvor den lige kniber sig under grænsen. Dette sker
>> så på bekostning af andre egenskaber, som er prioriteret højere hos
>> f.eks. Alfa.
>
> Hvad er det for egenskaber du taler om? For Alfa motoren forurener ikke
> kun 30% mere, den har også væsentlig færre heste og moment, ved højere
> rpm....

Motoren er udviklet af Fiat/Alfa og leveres i forskellige konfigurationer -
op til 190hk/400Nm. Saab har valgt en version, der holder den indenfor en
afgiftsgrænse - og Fiat leverer det bestilte med Opel som underleverandør.
Når man justerer en motorstyring, er det altid et kompromis mellem mange
parametre - ydelse ved forskellige omdrejningstal, forbrug, forskellige
typer forurening m.m. Når man skal holde sig indenfor en given grænse på 1
parameter, må det blive på bekostning af andre. Jeg kan ikke fortælle dig,
hvilke forskelle der er på de forskellige varianter af motoren - de sidder
også i forskellige biler, hvilket gør sammenligningen sværere.


Henrik B. (09-11-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 09-11-10 00:40

> "KASO" skrev i meddelelsen
> news:4cd88055$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Som jeg også skrev! Men det er ikke Fiat som leverer...
>
> Jo - det er blot Opel, der leverer produktionskapacitet.

Så kan man jo gå i insektsex, og påstå at det er GM som har udviklet den,
eftersom Fiat var ejet af GM, på det tidspunkt. Eller ihvertfald Fiat's
motorsektion (GM Powertrain).

Faktum er stadig at der er forskel på motorerne...

>> Hvad er det for egenskaber du taler om? For Alfa motoren forurener ikke
>> kun 30% mere, den har også væsentlig færre heste og moment, ved højere
>> rpm....
>
> Motoren er udviklet af Fiat/Alfa og leveres i forskellige
> konfigurationer - op til 190hk/400Nm. Saab har valgt en version, der
> holder den indenfor en afgiftsgrænse - og Fiat leverer det bestilte med
> Opel som underleverandør.

Eftersom Saab selv har justeret software'n ind, og der er hardware-mæssige
forskelle, så kan man vist ikke kalde det at "Fiat leverer en version af
motoren". Det er kun Saab der har (adgang til) den version, som forurener så
lidt, som den gør. Saab havde rent faktisk fået at vide af GM, at de ikke
skulle videreudvikle på motoren. Dette valgte ingeniørerne i Trollhättan dog
at "overhøre". Resultatet ses i dag. Og indenfor ret kort tid, vil man se
Stc-udgaven komme under 119 g/CO2 også. Ingen af de andre udgaver af motoren
kommer i nærheden af det tal.

> Når man justerer en motorstyring, er det altid et kompromis mellem mange
> parametre - ydelse ved forskellige omdrejningstal, forbrug, forskellige
> typer forurening m.m.

Det er jeg helt med på.

> Når man skal holde sig indenfor en given grænse på 1 parameter, må det
> blive på bekostning af andre. Jeg kan ikke fortælle dig, hvilke forskelle
> der er på de forskellige varianter af motoren - de sidder også i
> forskellige biler, hvilket gør sammenligningen sværere.

Faktum er at nogle er bedre til at tweake motorstyringer end andre.
Og specielt hos Saab har man en temmelig stor erfaring hermed. De andre
producenter med den diesel implementeret, kører med Bosch stangvare
motorstyring. Det er det nemmeste - og billigste - der skal ikke bruges
ingeniørtimer på at "tweake".
Saab vælger at gøre dette, og får derved en højtydende motor ud af det, som
samtidig forurener meget mindre end de andre.

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/


KASO (09-11-2010)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 09-11-10 21:26


"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
news:4cd88a85$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "KASO" skrev i meddelelsen
>> news:4cd88055$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Som jeg også skrev! Men det er ikke Fiat som leverer...
>>
>> Jo - det er blot Opel, der leverer produktionskapacitet.
>
> Så kan man jo gå i insektsex, og påstå at det er GM som har udviklet den,
> eftersom Fiat var ejet af GM, på det tidspunkt. Eller ihvertfald Fiat's
> motorsektion (GM Powertrain).
>

Fiat har aldrig været ejet af GM - de har kun haft et samarbejde, og GM
havde en aktiepost - ligesom Fiat havde en aktiepost i GM.

> Faktum er stadig at der er forskel på motorerne...

Hvilke - udover de, der er påkrævet for at montere dem i bilen?

>
>>> Hvad er det for egenskaber du taler om? For Alfa motoren forurener ikke
>>> kun 30% mere, den har også væsentlig færre heste og moment, ved højere
>>> rpm....
>>
>> Motoren er udviklet af Fiat/Alfa og leveres i forskellige
>> konfigurationer - op til 190hk/400Nm. Saab har valgt en version, der
>> holder den indenfor en afgiftsgrænse - og Fiat leverer det bestilte med
>> Opel som underleverandør.
>
> Eftersom Saab selv har justeret software'n ind, og der er hardware-mæssige
> forskelle, så kan man vist ikke kalde det at "Fiat leverer en version af
> motoren". Det er kun Saab der har (adgang til) den version, som forurener
> så lidt, som den gør. Saab havde rent faktisk fået at vide af GM, at de
> ikke skulle videreudvikle på motoren. Dette valgte ingeniørerne i
> Trollhättan dog at "overhøre". Resultatet ses i dag. Og indenfor ret kort
> tid, vil man se Stc-udgaven komme under 119 g/CO2 også. Ingen af de andre
> udgaver af motoren kommer i nærheden af det tal.

Nu skal vi lige skille tingene ad: Saab har reduceret vægten på bilen,
forbedret aerodynamik, sat dæk med specielt lav rullemodstand på - og ikke
mindst "dræbt" motoren med en meget høj gearing, der gør acceleration i
topgear umulig på landevejen. Motorstyringen er den mindste del af
ændringen.

>> Når man justerer en motorstyring, er det altid et kompromis mellem mange
>> parametre - ydelse ved forskellige omdrejningstal, forbrug, forskellige
>> typer forurening m.m.
>
> Det er jeg helt med på.
>
>> Når man skal holde sig indenfor en given grænse på 1 parameter, må det
>> blive på bekostning af andre. Jeg kan ikke fortælle dig, hvilke forskelle
>> der er på de forskellige varianter af motoren - de sidder også i
>> forskellige biler, hvilket gør sammenligningen sværere.
>
> Faktum er at nogle er bedre til at tweake motorstyringer end andre.
> Og specielt hos Saab har man en temmelig stor erfaring hermed. De andre
> producenter med den diesel implementeret, kører med Bosch stangvare
> motorstyring. Det er det nemmeste - og billigste - der skal ikke bruges
> ingeniørtimer på at "tweake".
> Saab vælger at gøre dette, og får derved en højtydende motor ud af det,
> som samtidig forurener meget mindre end de andre.

Nej - Saab har - som alle andre for tiden - lavet en lang række konstruktive
ændringer på hele bilen. Deres motorstyring er intet specielt i den
sammenhæng. Det er en standard Fiat-motor med de småjusteringer alle
fabrikanter laver for at tilpasse motoren til bilen.


Armand (09-11-2010)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 09-11-10 02:16

Den 08-11-2010 23:56, KASO skrev:
>
> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> news:4cd85fca$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> "KASO" skrev i meddelelsen
>>> news:4cd85793$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Forskelle er at Saab har været ind over GM's udgave af motoren og
>>>> stået for størstedelen af applikationen. Det gør også at Saab's
>>>> udgave er den mindst forurenende motor i klassen, med kun 119 g/CO2
>>>> (180 Hk).
>>>
>>> At Opel bygger den, ændrer ikke ved, at det er en Fiatmotor -
>>
>> Som jeg også skrev! Men det er ikke Fiat som leverer...
>
> Jo - det er blot Opel, der leverer produktionskapacitet.
>
>>
>>> Mht. forurening, er motorstyringen skruet sammen for at kunne kaldes
>>> "miljøbil" i Sverige, hvor den lige kniber sig under grænsen. Dette
>>> sker så på bekostning af andre egenskaber, som er prioriteret højere
>>> hos f.eks. Alfa.
>>
>> Hvad er det for egenskaber du taler om? For Alfa motoren forurener
>> ikke kun 30% mere, den har også væsentlig færre heste og moment, ved
>> højere rpm....
>
> Motoren er udviklet af Fiat/Alfa
>
I grunden er enhver Common-rail(CR) diesel en klon af Fiat/Alfa's
fodarbejde sammen med Bosch, og faktisk tror jeg at licens-indtægterne
fra alverdens CR-motorer er dén gode indtægt der har gjort at Fiat
tilsyneladende holder hovedet oven vande under den forhåndenværende
krise blandt bilfabrikanterne :-/

Sådan som bilbranchen er viklet sammen er det blevet meget svært at
gennemskue hvad der er hvad, og sammenblandet med lidt mærkefanatisme
bliver tingene helt uoverskuelige.
Jeg nød for år siden at pirre en collega, der havde købt sig en af de
dengang nye CR-Focus, ved at rode i hvor motoren stammede fra(*). Som
den stolte Ford-ejer han var forblev han noget vrissen over
'beskyldningerne', men hán kendte heller ikke Fiat/Alfa baggrunden, og
at hans bedste forsvar i virkeligheden ville være at Peugeot's
Hdi-motorer blot er opkog på den italienske common-rail og bygget på
licens fra samme

(*):
Sandheden er vel egentlig at Peugeot og Ford lagde fælles kræfter i at
udvikle en 1,4 CR på baggrund af Peug.'s vellykkede 1,6'er, og Peug. som
følge også selv benyttede 1,4'eren derefter.

--
Armand.



Topper (07-11-2010)
Kommentar
Fra : Topper


Dato : 07-11-10 11:57


"-" <""cbp33\"@hot(-)mail.com"> wrote in message
news:4cd44200$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...
> Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
> www.saabklubdanmark.dk
>
> /Claus

Serverbøvl.

Torben E



- (09-11-2010)
Kommentar
Fra : -


Dato : 09-11-10 19:51

Den 07-11-2010 11:56, Topper skrev:
>
> "-" <""cbp33\"@hot(-)mail.com"> wrote in message
> news:4cd44200$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...
>> Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
>> www.saabklubdanmark.dk
>>
>> /Claus
>
> Serverbøvl.
>
> Torben E
>
>

Bingo! Du får en præmie. For serveren er oppe igen nu.

Tak for alle de "interessante" indlæg i denne tråd. Man mærker hvor højt
elsket mærket er i DK.

/Claus

KASO (07-11-2010)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 07-11-10 18:11


"-" <""cbp33\"@hot(-)mail.com"> skrev i meddelelsen
news:4cd44200$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...
> Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
> www.saabklubdanmark.dk
>
> /Claus

Sidste mand lukkede og slukkede?



From Sydsjælland (07-11-2010)
Kommentar
Fra : From Sydsjælland


Dato : 07-11-10 18:25


"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:4cd6dd9b$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "-" <""cbp33\"@hot(-)mail.com"> skrev i meddelelsen
> news:4cd44200$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...
>> Nogen der ved hvad der er sket for denne klub/hjemmeside?
>> www.saabklubdanmark.dk
>>
>> /Claus
>
> Sidste mand lukkede og slukkede?
>

Ved ikke hvordan klubben er? Men deres hjemmeside er da ikke så ringe.
Den virker da flot, selv på min gamle 24' skærm.
Mvh Knud



Jensen (08-11-2010)
Kommentar
Fra : Jensen


Dato : 08-11-10 03:36

On 7 Nov., 18:25, "From Sydsjælland" <man...@mand.invalid> wrote:
> Ved ikke hvordan klubben er? Men deres hjemmeside er da ikke så ringe.
> Den virker da flot, selv på min gamle 24' skærm.

En 24 fods skærm!
Respekt...


Martin [6000] (09-11-2010)
Kommentar
Fra : Martin [6000]


Dato : 09-11-10 23:25

> Tak for alle de "interessante" indlæg i denne tråd. Man mærker hvor højt
> elsket mærket er i DK.

Nøh jeg tror mere det er klubben end mærket........

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste