Instruktionsbog.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-11-10 21:16

Hej i hytterne

Nogen derude som ved hvor jeg kunne finde en instruktionsbog til Mondeo Mk3
fra 2001.
Jeg mangler lidt info og nej, jeg kan ikke bare kigge på bilen

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 02-11-10 21:23

Den 02-11-2010 21:15, Uffe Bærentsen skrev:
> Hej i hytterne
>
> Nogen derude som ved hvor jeg kunne finde en instruktionsbog til Mondeo Mk3
> fra 2001.
> Jeg mangler lidt info og nej, jeg kan ikke bare kigge på bilen

http://butik.kosters.dk/ måske?

Hilsen Matthias

Fra : Mcwm

Dato : 02-11-10 21:30

Den 02-11-2010 21:15, Uffe Bærentsen skrev:
> Nogen derude som ved hvor jeg kunne finde en instruktionsbog til Mondeo Mk3
> fra 2001.

noget her?

http://www.filecrop.com/Ford-Mondeo-MK3-manual.html

Venligst

Mcwm

Fra : ib tinning

Dato : 03-11-10 01:34

http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
ham her har hjulpet mig flere gange og sidste gang er en uge siden men en
instruktionsbog til min opel
den gav jeg 50 kr for

mvh Tinning