Klemme 31
Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-11-10 20:52

Kan man ud fra klemnr. vide hvilken forbindelse den skal have.
Subj står på min loftlampe som kommer fra en Golf 3.
Der er 4 tilslutningklemmer. Plus, stel, dørstyret stel og 31.
Kunne forestille mig at det er en tændingsplus der skal slukke
for lyset, for som det er nu skal jeg vente på kondensatoren
løber tør og lyset slukker.
Hvis alle er blanke, måske jan_stevns kan lokkes ud af hytten
og måle på den tilslutning i sin nyerhvervelse.

Fra : alexbo

Dato : 02-11-10 21:32

"Andersen skrev

> [...]
> Kunne forestille mig at det er en tændingsplus der skal slukke
> for lyset, for som det er nu skal jeg vente på kondensatoren

Klemme 31 er stel.

mvh
Alex Christensen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-11-10 21:38

Den 02-11-2010 21:31, alexbo skrev:
> Klemme 31 er stel.

Hmm. Det passer ikke lige i mit kram. Øv
Er der et sted hvor der er en oversigt el.l.

Fra : alexbo

Dato : 02-11-10 22:19

"Andersen skrev

> Hmm. Det passer ikke lige i mit kram. Øv

Næh det kan jeg forstå, det kan så undre mig lidt at der kun er den ene
klemme der har et nummer.

mvh
Alex Christensen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-11-10 21:43

Den 02-11-2010 20:52, Andersen [3650] skrev:
> [...]
> løber tør og lyset slukker.
> Hvis alle er blanke, måske jan_stevns kan lokkes ud af hytten
> og måle på den tilslutning i sin nyerhvervelse.

UPS jeg huskede forkert.
Det er klemme 15 jeg har tom.
De 3 andre hedder hhv. 30, 31 og TK

Alexbo har så lige angivet 31 til stel.
1 down 3 to go.

Fra : Martin

Dato : 02-11-10 22:10

"Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> skrev i en meddelelse

> UPS jeg huskede forkert.
> Det er klemme 15 jeg har tom.
> De 3 andre hedder hhv. 30, 31 og TK
>
> Alexbo har så lige angivet 31 til stel.
> 1 down 3 to go.

30 er konstant spænding
15 er tændingsplus
31 er stel
TK er "türkontakt" altså ledningen fra dørkontakten

Mvh
Martin

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-11-10 23:27

Den 02-11-2010 22:10, Martin skrev:
> 30 er konstant spænding
> 15 er tændingsplus
> 31 er stel
> TK er "türkontakt" altså ledningen fra dørkontakten

Intet mindre end konge. Alle 4 i et hug. Takker mange gange.
Har du evt. en liste hvor alle de forskellige numre står listet
for deres betydning??

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-11-10 23:48

> Intet mindre end konge. Alle 4 i et hug. Takker mange gange.
> Har du evt. en liste hvor alle de forskellige numre står listet
> for deres betydning??

Denne her er ikke helt dum:
http://www.kfz.josefscholz.de/Klemmenbezeichnung.html

En mere:
http://www.infoseite.at/daten/technik/technik_steckerbelegungen/kfz/kfz_Klemmenbezeichnungen.htm

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-11-10 01:05

Den 02-11-2010 23:47, Uffe Bærentsen skrev:
> Denne her er ikke helt dum:
> [...]
Røg lige i samlingen. Takker mange gange.

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-10 00:06

"Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> skrev :

>Hvis alle er blanke, måske jan_stevns kan lokkes ud af hytten
>og måle på den tilslutning i sin nyerhvervelse.

Det kunne jeg nok - men har ikke lige tid i overskud ..

(Skolen tager lidt meget tid :)

Jeg mener alt står i *Biblen* :) Du ved den bog, ma da har til sin
Golfvogn :)

Well - Jeg fatter ikke en bønne mere, jeg har godtnok spist en stak
kameler den sidste tid, føj, man kan blive glad for sådan en kærre

Og med en ny udstødning, er den jo ligefrem behagelig at køre, og nu
er tomgangen underligt nok fin igen, den er åbenbart hys med potten's
modstand ??? Underligt ..

--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Mcwm

Dato : 03-11-10 00:17

Den 03-11-2010 00:06, jan_stevns skrev:

> Well - Jeg fatter ikke en bønne mere, jeg har godtnok spist en stak
> kameler den sidste tid, føj, man kan blive glad for sådan en kærre

Godt for dig. Kameler er sund mental føde. Man bliver så klog af at tyre
et par stykker ned - bare en gang imellem.

> [...]
> modstand ??? Underligt ..
>som den fjerde statsmagt(den opdragende)er det dig vel ondt!! Og hvem
ved, måske - en skønne dag - du atter får dig en bil

Venligst
Mcwm

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-11-10 00:59

> Det kunne jeg nok - men har ikke lige tid i overskud ..
Det behøvs heller ikke Martin har afkodet klemmerne.

> Jeg mener alt står i *Biblen* :) Du ved den bog, ma da har til sin
> Golfvogn :)
Nu er det således at jeg har en G2'er og kabinelyset er fra en G3'er,
så selvom jeg har Haynes til min G2 så er den jo ikke til megen nytte.

> Well - Jeg fatter ikke en bønne mere, jeg har godtnok spist en stak
> kameler den sidste tid, føj, man kan blive glad for sådan en kærre
Klart.

> Og med en ny udstødning, er den jo ligefrem behagelig at køre, og nu
> er tomgangen underligt nok fin igen, den er åbenbart hys med potten's
> modstand ??? Underligt ..

Ja der er min 2'er så godtnok ligeglad. Jeg ved mit forrør ikke sidder
rigtigt på manifolden, og alligevel er tomgangen fin. Lyder lidt som en
racer når den får pedal, men tomgangen er uændret fra før røret satte
sig skævt (ifbm noget ræs).

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-10 09:37

> [...]

>rigtigt på manifolden, og alligevel er tomgangen fin. Lyder lidt som en
>racer når den får pedal, men tomgangen er uændret fra før røret satte

Min havde en besynderligt haltende tomgang - med ny tæt potte er den
fin igen ...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-11-10 15:59

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Det kunne jeg nok - men har ikke lige tid i overskud ..
>
> (Skolen tager lidt meget tid :)

Klippe klistre fra ekelte gode sider

> Jeg mener alt står i *Biblen* :) Du ved den bog, ma da har til sin
> Golfvogn :)

Har man da brug for den bog når man har sådan en kærre.
Troede den var 'selvforklarende' ........

> Well - Jeg fatter ikke en bønne mere, jeg har godtnok spist en stak
> kameler den sidste tid, føj, man kan blive glad for sådan en kærre

Hvis du har spist kameler med bønner til, så er der vist meget brug for den
udstødning

> Og med en ny udstødning, er den jo ligefrem behagelig at køre, og nu
> er tomgangen underligt nok fin igen, den er åbenbart hys med potten's
> modstand ??? Underligt ..

Tryk avler modtryk.

--
Uffe Bærentsen