Dansktoppen "Snyd med SMS afstemning
Fra : Conny

Dato : 31-10-10 14:51

Hvad man dog skal læse før øjnene bliver sorte. En forstokkethed
dansktop lytter, sikkert af ældre fødselsdato kan ikke tåle at der er
en velkvalificeret band med både evner og god musik ryster lidt i
Dansktoppens "mulepose" og ryger direkte ind på førstepladsen. Først
skal de opleve at blive beskyldt for snyd og derefter, sikkert for at
retfærdigøre den anklage, beskyldes for ikke at levere god velspillet
musik. Er rønnebærene sure, ellers kom med en anden og mere supjektiv
vurdering. Det eneste Langt før tiden har gjort sig skyld i, er at
komme til tops på Dansktoppen med noget musik som efter min mening
egentlig er for godt til dette medie. Jeg har kun det ønske for dem og
mig at de "ryster" den danske musikverden så meget at vi igen får en
dansktop man glæder sig til at høre!!
Hmmmmm.... Den lærer som er så meget omtalt, HVEM ER DET? Ja Kim
Larsen har engang været lærer, men han er altså ikke medlem af Langt
før tiden, selvom deres musik nok er forskellig, men bestemt i samme
klasse.
Conny

Fra : Maria

Dato : 31-10-10 15:10

On 31 Okt., 21:51, Conny <conny...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Larsen har engang været lærer, men han er altså ikke medlem af Langt
> før tiden, selvom deres musik nok er forskellig, men bestemt i samme

Kan kun give dig ret Conny!!! Godt indlæg!!!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-11-10 09:35

"Conny" <connyeva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Conny

Jeg ved ikke om det er mig, du kalder den subjektive....

I så fald, var det også mig, der klandrede kvaliteten...
Hvilket jeg stadig gør... Men at de røg ind på en 1'ste plads...
Det kan jeg finde mange forklaringer på, som intet har med
snyd at gøre...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-11-10 11:27

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

Men at de røg ind på en 1'ste plads...
> Det kan jeg finde mange forklaringer på, som intet har med
> snyd at gøre...

Dårlig smag?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-11-10 15:20

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>>
> Men at de røg ind på en 1'ste plads...
>>

> Dårlig smag?

Hehe. En nærliggende mulighed.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-11-10 11:42

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>>
> Men at de røg ind på en 1'ste plads...
>>

> Dårlig smag?

Tja, den kommentar var forventelig fra din side

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-11-10 12:35

Den 31-10-2010 21:51, Conny skrev:
> [...]
> en velkvalificeret band med både evner og god musik ryster lidt i
> Dansktoppens "mulepose" og ryger direkte ind på førstepladsen.

Kære Conny.

Jeg kan godt forstå, at du/I er lidt forargede. Men i stedet for, at
gøre det samme som "dem", nemlig brokke sig, så start da en ny tråd op,
med det i kan li', og lad os gamle sidde her og brokke os.

Disse NG-grupper har forlængst overlevet sig selv, og er nu næsten
udelukkende 'besat' af gamle nørder, hvor udløbsdatoen forlængst er
overskredet. Mig selv inklusive!!!
Der er ikke en eneste, af de danske NG'er, der er et repræsentativt
udvalg, af den danske befolkning.
Vil I bruge dette medie til noget, så brug det, og brug det på jeres
egen måde.

Med hensyn til Åge, så har hans for megen "tyskt-TV-kiggeri", givet ham
en schlager-skade i hovedet. Så ham skal du/I bare ignorere.

Vis nu hvad I kan, og hvad I vil... og kom igen...

Hilsen Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-11-10 15:25

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Med hensyn til Åge,

Hovhov do

> så har hans for megen "tyskt-TV-kiggeri", givet ham en schlager-skade i
> hovedet.

Han har i hvert fald fået en høreskade af at høre P4

> Vis nu hvad I kan, og hvad I vil...

Nånå nå. Rolig nu. Nu bliver det vist lidt personligt, hwa?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-11-10 15:59

Den 01-11-2010 15:25, Åge Halldorsson skrev:

> Han har i hvert fald fået en høreskade af at høre P4

Så lad os to gamle 'hønisser' hygge os med noget vi begge kan li', en
ægte gammel schlager, Maxine Sullivan der synger "L'Heure Bleu":

http://www.youtube.com/watch?v=chax4x0o2Ck

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-11-10 18:54

> Så lad os to gamle 'hønisser' hygge os med noget vi begge kan li', en ægte
> gammel schlager, Maxine Sullivan der synger "L'Heure Bleu":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=chax4x0o2Ck
>
> Henning.

Henning for SATAN. Jeg er ikke til det der forige-århundrede-musik. Det ved
du godt. Jeg rynker altid på panden når Henning taler om en "ægte" slager.
Så bliver jeg altid meeeeeeeget betænkelig.
MED GOD GRUND.
fnys!

Og må jeg i den forbindelse sende en hilsen til Grønland og Færø.... øhh
vrøvl. Og må jeg i den forbindelse smide dette link på banen, med et dejligt
"ÆGTE" slagerindhold. NÅ!.
http://www.youtube.com/watch?v=EnmGKxMJ3Ik&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-11-10 19:05

Den 01-11-2010 18:53, Åge Halldorsson skrev:

> [...]
> ved du godt. Jeg rynker altid på panden når Henning taler om en "ægte"
> slager. Så bliver jeg altid meeeeeeeget betænkelig.

Du er svær at gøre tilpas. Så prøver vi med denne. Den var en af sangene
i dit sidste Rieu show, som du roste til skyerne.
Her er den i en uforvansket udførelse, "Dunkelrote Rosen":

http://www.youtube.com/watch?v=ZcSw4c_JTtA&feature=related

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-11-10 19:59

> Den 01-11-2010 18:53, Åge Halldorsson skrev:

> Du er svær at gøre tilpas.

Arhhhh..... prøv at spørge Florian, Andy eller Stefan (ARD) om det. Deres
musik strør jeg lystigt til med plus-point, til den store guldmedalje.
Kun Carmen Nebel og "Kiwi" (ZDF) gør mig skidt tilpas. Jeg kommer til at
tænke på en affaldskværn, når kværnen kører løs på dem.

> Så prøver vi med denne.

Nårh ja. Hvad var det vi kom fra?

> Den var en af sangene i dit sidste Rieu show, som du roste til skyerne.

Nårh ja.

> Her er den i en uforvansket udførelse, "Dunkelrote Rosen":
> http://www.youtube.com/watch?v=ZcSw4c_JTtA&feature=related Henning.

Kan vi ikke få den med mere "Hurrah, juhuu og godaw"" på?.
Han synger da godt nok, det er ikke det.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-11-10 18:56

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så lad os to gamle 'hønisser' hygge os med noget vi begge kan li', en ægte
> gammel schlager, Maxine Sullivan der synger "L'Heure Bleu":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=chax4x0o2Ck

Flot nummer

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-10 19:04

> Flot nummer

Jeps, men der er masser af blå toner i nummeret, så Åges ører opfanger kun
hver tredje tone

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-11-10 19:05

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Flot nummer

Og så vi hopper vi lige tilbage til nutiden.
Hopsa!: http://www.youtube.com/watch?v=wbF9gpToJV4

Hilsen ^Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-11-10 19:07

Den 01-11-2010 18:55, Allan Krautwald skrev:

> Flot nummer

Ja, og jeg har desværre ikke en hel CD med hende. :-|
Det må der gøres noget ved.

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-11-10 11:43

> [...]
> schlager-skade i hovedet. Så ham skal du/I bare ignorere.
>
> Vis nu hvad I kan, og hvad I vil... og kom igen...

Schlagerskaden, øh, er det en videreudvikling af Skærmskaden ?

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-11-10 11:45

> [...]
> schlager-skade i hovedet. Så ham skal du/I bare ignorere.
>
> Vis nu hvad I kan, og hvad I vil... og kom igen...

Nå Nej, jeg er kommet i tanker om hvad Schlagerskaden er for en størrelse..

Det er jo niveauet lige før " Totalskaden " )

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-11-10 13:06

Den 02-11-2010 11:45, Benny Mortensen skrev:

> Nå Nej, jeg er kommet i tanker om hvad Schlagerskaden er for en størrelse..
> Det er jo niveauet lige før " Totalskaden " )

Nu skal vi ikke bekymre os for meget over Ågen, for der er ved at blive
"taget hånd om" hans opstående problemer. Grillmutter bliver ikke ladt i
stikken, hun får hjælp med vanskelighederne.

http://www.business.dk/karriere/personale-skal-klaedes-paa-til-handicapsex

Men....., men han kan måske endnu reddes!!! Hvis blot han lyttede lidt
mere til numre som dette:

http://www.youtube.com/watch?v=T1bgxfxchkQ

Stor kunst har ofte en positiv indflydelsen på tænkeren.

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-11-10 10:33

> [...]
> mere til numre som dette:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=T1bgxfxchkQ
>
> Stor kunst har ofte en positiv indflydelsen på tænkeren.

Aha, du mener hun skal have støtte, som socialpædaikkerigtigklog ??

http://www.youtube.com/watch?v=p7G8ZM8vsMs&p=A3BBB1B28E78EE57&playnext=1&index=21

Men det er jo svært at rette op på sagerne, når han har det således

http://www.youtube.com/watch?v=ZVynxo9uDYA

Og som musiker, ville han vel lyde sådan her...

http://www.youtube.com/watch?v=crEMlin06M8&feature=related

Ah, hvis det går rigtigt godt )...

M.V.H....Benny..